تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي شهر شيراز:ارگانها خدمات مناسبي به شهرك صنعتي شيراز ارائه نمي دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عضو شوراي شهر شيراز:ارگانها خدمات مناسبي به شهرك صنعتي شيراز ارائه نمي دهند
شيراز - خبرگزاري مهر: سعيد موسوي گفت: شهرك صنعتي شيراز در حال حاضر با برخي از كمبودهاي خدمات شهري مواجه است و دستگاه هاي مرتبط نيز تاكنون توجه چنداني به اين شهرك نكرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، موسوي ظهر امروز در نطق پيش از دستور جلسه علني شوراي شهر شيراز افزود: شهرك صنعتي از عدم وجود آتش نشاني، سيستم آب و فاضلاب مناسب و ديگر خدمات شهري رنج مي برد و مسئولان شهر براي صنعتي شدن شيراز بايد اين بخش را تقويت كنند.

وي خاطرنشان كرد: اگر هدف مسئولان شيراز توسعه صنعتي شهر است بايد زمينه هاي تحقق اين امر را نيز فراهم كنند.

اين عضو شوراي شهر شيراز متذكر شد: برخي از صنعتگران شيراز به دليل عدم رسيدگي به امر صنعت و عدم حمايت از توليد و صنعت روي گردانده و به سوي دلال بازي و خريد و فروش مسكن و زمين جذب شده اند و اين مسئله بسيار ناراحت كننده است.

موسوي گفت: برخي از اين كمبود ها در حوزه وظايف شوراي شهر بوده كه بايد به آن رسيدگي شود اما برخي از مشكلات در حيطه كاري ديگر دستگاه ها بوده كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

نايب رئيس شوراي شهر شيراز در بخش ديگري از سخنان خود گفت: انتقاداتي كه شوراي شهر نسبت به موضوعات مختلف مطرح مي كنند تنها براي رفع مشكلات بوده و قصد ديگري در كار نيست.

موسوي ادامه داد: برخي از مخاطبان انتقادات شورا، مسائل را دال بر سوء نيت اعضا مي دانند در صورتيكه هر فردي بايد به اين درك رسيده باشد كه هدف ما از طرح مسائل جهت پيشرفت امر است.

وي تصريح كرد: در اين بين، هم انتقاد كنندگان بايد بدانند چگونه انتقادات خود را طرح كنند و هم انتقاد شدگان بايد نسبت به عدم سوء نيت افراد به درك مناسبي دست يابند.

در ادامه جلسه عضو ديگر شوراي شهر شيراز با اشاره به نامگذاري امسال به شكوفايي و نوآوري گفت: امروزه در دنيا يكي از مكاتب نوين مديريت، مكتب مديريت نوآوري است كه در كنار مكاتب مديريتي ديگر مانند استراتژيك، برنامه ريزي و تكنولوژي و تحقيق و توسعه قرار دارد.

مهدي خاني ادامه داد: مكتب مديريت نوآوري بر مبناي توجه به تغيير و تحول، اختراع و بهره برداري با رعايت اصول مشاركت بوده و مي تواند بهترين فضا را براي پيشرفت يك جامعه به وجود آورد.

وي خاطرنشان كرد: ايجاد نوآوري در محيط نيازمند فراهم سازي مقدماتي است كه بخشي از آن به دولت و دستگاههاي اجرايي مرتبط بوده و بخش ديگري نيز در جامعه و به عهده مردم است.

اين عضو شوراي شهر شيراز تصريح كرد: بر اين اساس تمام دستگاه هاي اجرايي شهر شيراز بايد برنامه هاي خود را در رابطه با سال نوآوري و شكوفايي به اطلاع افكار عمومي و شوراي شهر ارسال كنند.

خاني در بخش ديگري از سخنان خود گفت: چندي پيش در حوزه فعاليت هاي قانوني شوراي شهر تعدادي از اعضا بر اساس قانون اقدام به طرح سئوال از شهردار شيراز كرده اند اما عده اي در اين مابين با رفتارهاي سهل گرايانه به موضوع توجه كرده و اين اقدام را خيلي جدي نگرفته اند.

وي ادامه داد: بي شك بي توجهي جامعه موجب زيان و آسيب هاي جدي خواهد شد و بايد مدير شهر براي مسائلي كه در قالب سئوال از سوي اعضاي شورا مطرح شده پاسخي داشته باشد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 619]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن