تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815534100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين دور مذاكرات وزيران دفاع ايران و سوريه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: نخستين دور مذاكرات وزيران دفاع ايران و سوريه برگزار شد
خبرگزاري موج - نخستين دور مذاكرات وزيران دفاع ايران و سوريه با حضور مقامات عاليرتبه دفاعي و نظامي دو كشور امروز در تهران برگزار شد.
به گزارش موج، سردار سرتيپ پاسدار مصطفي محمد نجار وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران و سپهبد حسن توركناني وزير دفاع سوريه امروز در محل ملاقات هاي بين المللي وزارت دفاع در تهران با يكديگر ديدار كردند.
دراين ديدار سردار نجار با اشاره به روابط و مناسبات بسيار خوب دو كشور از سوريه بعنوان يك متحد استراتژيك جمهوري اسلامي ايران ياد كرد.
وي ديدارهاي مستمر مقامات بلند پايه دفاعي دو كشور را ناشي از اراده رهبران عالي دو كشور براي توسعه روابط ذكر كرد و افزود: روابط ايران و سوريه، روابطي استراتژيك و برپايه منافع ملي دو كشور و جهان اسلام پي ريزي شده است.
وزير دفاع، با بيان اينكه سياست اصولي و خدشه ناپذير جمهوري اسلامي ايران مبتني بر گسترش همه جانبه مناسبات با كشورهاي خاورميانه براي نيل به ثبات و امنيت پايدار در منطقه استوار است، گفت: بومي سازي منطقه اي و ايجاد امنيت دسته جمعي تنها راه پيشگيري و مقابله با بحرانهاي منطقه اي است.
در اين ديدار سپهبد حسن توركماني وزير دفاع سوريه نيز با ابراز خرسندي از سفر به كشورمان اظهارداشت: ملاقاتها و ديدارهاي مقامات دو كشور همواره بر پايه توسعه و گسترش روابط بوده است و اين روابط روابطي استراتژيك است.
وي افزود: همكاريهاي مشترك، همكاريهاي ثابت و پايدار است. زيرا بر اساس اصول و ريشه هاي مشترك و مستحكمي بنا شده است.
وزير دفاع سوريه سطح عالي روابط ايران و سوريه را به بركت شخصيت بي بديل حضرت امام خميني (ره) و زنده ياد حافظ اسد دانست و تصريح كرد: امام خميني (ره) پايه گذار اين روابط حسنه است.
سپهبد توركماني گفت: روابط مستحكم ايران و سوريه، تهديدات را عليه خط مقاومت در منطقه خنثي و متزلزل كرده است.
وي بر آمادگي هرچه بيشتر و توسعه روابط دفاعي فيمابين تاكيد كرد.
طرفين همچنين در اين ديدار بر لزوم گسترش هرچه بيشتر روابط دو كشور در همه زمينه ها، تلاش براي استقرار صلح و ثبات در منطقه به ويژه در عراق، لبنان و افغانستان، وحدت و انسجام كشورهاي اسلامي براي مقابله با خطراتي كه جهان اسلام را تهديد مي كند و مبارزه جدي با تروريسم، تشنج و نا امني تاكيد كردند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن