تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزاري خبري مهر /بازار در انتظار سيم كارتهاي 150 هزار توماني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزاري خبري مهر /بازار در انتظار سيم كارتهاي 150 هزار توماني
خبرگزاري مهر- گروه اقتصادي: در حالي ثبت نام نامحدود سيم كارتهاي 150 هزار توماني همراه اول از نيمه دوم خرداد ماه آغاز مي شود كه تاكنون درباره سطح كيفي و سهم بازار آن اظهار نظر نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجوز فروش سيم كارتهاي 150 هزار توماني همراه اول در حالي به شركت ارتباطات سيار داده شده است كه تاكنون درباره جزئيات آن جز كد910 و تاريخ ثبت نام اينترنتي آن از نيمه خرداد ماه اطلاع رساني صورت نگرفته است.

براساس اين گزارش، مسئولان شركت ارتباطات سيار نيز با اين دليل كه هنوز جزئيات واگذاري اين سيم كارتها مشخص نشده و روند واگذاري ها در حال بررسي است، از ارائه جزئيات اين طرح خودداري مي كنند و اين در حالي است كه انتشار اين خبر بازار سيم كارتهاي دائمي همراه اول با كليه كدها را به شدت تحت تاثير قرار داده است.

بر همين اساس، كاهش قيمت سيم كارت اپراتور اول در بازار و ركود خريد و فروش اين كالا باعث شده تا عطش خريداران اين محصول براي دستيابي به اطلاعات اين سيم كارتها و تاثير نهايي آن در بازار بيشتر شود اما روابط عمومي و دفتر مدير عامل اين شركت اعلام كرده اند قصد انتشار اطلاعات بيشتر در اين زمينه را ندارند.

اين در حالي است كه ورود شركت ارتباطات سيار براي فروش نامحدود سيم كارتهاي اعتباري، سهم بازار ساير رقبا را كاهش مي دهد و نقش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در تنظيم سهم بازار هر يك از اپراتورهاي اول تا سوم را تحت شعاع قرار مي دهد.

به گزارش مهر، مدير عامل شركت ارتباطات سيار در آخرين نشست مطبوعاتي خود در سال گذشته روند واگذاري سيم كارتهاي اين شركت را در سال 86 بيش از برنامه همين سال و حتي كل برنامه چهارم توسعه كشور ذكر كرده و افزوده بود: در سال 86 در جذب مشتري 200 درصد رشد داشته ايم اما در بخش توسعه سايت هاي جديد با ايجاد بيش از 4 هزار و 800 سايت 81 درصد از برنامه را محقق كرده ايم.

وحيد صدوقي تصريح كرده بود: در بخش ارائه سرويسهاي ارزش افزوده نيز پروژه هاي gprs , mms در حال اجرا مي باشد.

بر اساس آمارعملكرد شركت ارتباطات سيار، مي توان تمركز اين شركت بر جذب مشتري و سودآوري را پيش بيني كرد در حالي كه انجام طرحهاي توسعه اي، افزايش سطح كيفي سرويس دهي و ارائه خدمات ارزش افزوده در اولويتهاي بعدي اين شركت قرار دارد.

از سوي ديگر، اختلال در برقراري ارتباط در سيستم اپراتور اول كه طي هفته هاي اخير تشديد شده و معاون نظارت و مديريت شبكه ارتباطات سيار در گفتگو با خبرنگار مهر علت اختلالات موجود در شبكه تلفن همراه اپراتور اول را انجام طرحهاي توسعه اي در اين شركت عنوان كرد.

محمدحسين فلاح اصغري ، علت ايجاد اختلال در شبكه تلفن همراه شركت ارتباطات سيار و قطع سرويس دهي به مشتركان طي روزهاي اخير را انجام طرحهاي توسعه اي در اين شركت عنوان و اظهار اميدواري كرده طي چند روز آينده اين اختلالات برطرف شود.

اما بروزاختلال در برقراري ارتباط در سيستم اپراتور اول كه طي هفته هاي اخير نه تنها برطرف نشده بلكه شدت نيز پيدا كرده، اين نگراني را براي مشتركان به وجود آورده كه واگذاري هاي سيم كارتهاي 150 هزار توماني روند اختلالات را تشديد كند و خود نيز از سطح كيفي مطلوبي برخوردار نباشد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 358]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن