تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815359400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگي در گفتگو با مهر:نمايندگان براي انتخاب رئيس مجلس اتفاق نظر دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگي در گفتگو با مهر:نمايندگان براي انتخاب رئيس مجلس اتفاق نظر دارند
تبريز - خبرگزاري مهر: نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس گفت: اغلب نمايندگان اصولگرا براي انتخاب فردي خاص براي رياست مجلس با يكديگر اتفاق نظر دارند.

محمد حسين فرهنگي در گفتگو با خبرنگار مهر در تبريز افزود: گرچه دو نفر براي رياست مجلس هشتم به طور جدي مطرح شده اند اما به نظر مي رسد اتفاق نظر بر روي يكي از كانديداها بيشتر است.

اين نماينده اصولگراي مجلس هشتم با اشاره به جلسه امروز مجمع فراكسيون اصولگرايان براي انتخاب رئيس مجلس گفت: اگر در آخرين لحظات شرايط عوض نشود در راي گيري غير رسمي جلسه ساعت 16 امروز، رئيس مجلس از بين يكي از آقايان لاريجاني و حداد برگزيده مي شود.

فرهنگي با اشاره به اينكه هر دو نفر ياد شده از سرمايه هاي انقلاب هستند، تاكيد كرد: بايد به گونه اي عمل شود كه شان و جايگاه هر دو نفر حفظ شود.

وي در ادامه با اشاره به شرايط رئيس مجلس هشتم گفت: بدون شك فردي كه داراي توانمنديهاي بيشتر بوده و در سطح داخلي و بين المللي از مقبوليت و جايگاه برتري قرار دارد براي رياست مجلس هشتم ارجحيت خواهد داشت.

نماينده مردم تبريز در مجلس در پاسخ به شايعات مطرح شده در خصوص احتمال استعفاي يكي از كانديداهاي ياد شده در صورت عدم انتخاب به عنوان رياست مجلس گفت: در اين روزها بازار چنين شايعاتي در رسانه ها داغ است.

فرهنگي به اين سئوال كه كداميك از كانديداهاي رياست مجلس از حمايت بيشتري در بين نمايندگان برخوردارند پاسخي نداد اما گفت: شخص بنده از رياست آقاي لاريجاني حمايت مي كنم.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 398]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن