تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكاتِ رفاه، نيكى با همسايگان و صله رحم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نبوددستگاه‌كارت خوان،مهمترين گلايه بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب ياسوج است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نبوددستگاه‌كارت خوان،مهمترين گلايه بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب ياسوج است
داخلي. فرهنگي. نمايشگاه‌كتاب.

جمعي از بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب ياسوج از نبود دستگاه كارت خوان براي خريد كتاب به صورت الكترونيكي گلايه كردند.

اين عده در گفت و گو با ايرنا افزودند:تعداد زيادي كارت‌هاي الكترونيكي خريد كتاب در بين اقشار مختلف مردم استان كهگيلويه و بويراحمد توزيع شده ولي اين نمايشگاه فاقد دستگاه كارت خوان است.

علي رضايي كه دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي واحد ياسوج است،در اين زمينه، گفت: با وجود قول‌هاي مساعد مسوولان اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان امكان خريدكتاب با كارت الكترونيكي هنوز در اين نمايشگاه فراهم نشده است.

وي افزود:در صورتي كه نمايشگاه كتاب ياسوج به دستگاه كارت خوان مجهز مي‌شد، بدون شك ميزان خريد كتاب از آن به طور چشمگيري افزايش مي‌يافت.

رضا محمدي كه يكي از فرهنگيان استان كهگيلويه و بويراحمد است، بيان كرد: بسياري از بازديدكنندگان اين نمايشگاه را دانش‌آموزان، دانشجويان و افراد فرهنگ دوست تشكيل مي‌دهند و براي تعدادزيادي از آنهاكارت الكترونيكي خريد كتاب صادر شده است.

وي اظهارداشت:تمام اين افراد پس از مراجعه به نمايشگاه كتاب ياسوج پس از آنكه متوجه مي‌شوند دستگاه كارت خوان وجود ندارد، با ناراحتي و بدون خريد كتاب آن را ترك مي‌كنند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد در اين زمينه، گفت:
اين اداره براي نصب دستگاه كارت خوان در نمايشگاه كتاب ياسوج با يك شركت خصوصي در تهران مذاكره كرد و پيگيري‌هايي نيز از طريق وزارت ارشاد انجام شد.

قادر آشنا يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: اين شركت خصوصي بنا به دلايلي نتوانست براي نصب دستگاه كارت خوان به استان كهگيلويه و بويراحمد مراجعه كند.

وي بيان كرد: هنوز زيرساخت لازم از جمله امكانات نرم‌افزاري براي نصب اين دستگاه در نمايشگاه‌ها و فروشگاه‌هاي كتاب اين استان فراهم نشده است.

آشنا اظهار داشت: پيش بيني مي‌شود كه در نمايشگاه‌هاي بعدي كتاب كه طي سال‌هاي آينده در اين استان برگزار مي‌شود، مشكل نبود دستگاه كارت خوان برطرف شود.

نهمين نمايشگاه بزرك كتاب استان كهگيلويه و بويراحمد از روز جمعه سوم خردادماه‌سال جاري در مصلاي امام خميني (ره) شهر ياسوج برپا شد و به مدت شش روز ميزبان بازديدكنندگان است.ك/‪۴‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 348]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن