تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پايان سال جاري شبكه فاضلاب شهر الوند به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تا پايان سال جاري شبكه فاضلاب شهر الوند به بهره‌برداري مي‌رسد
خبرگزاري فارس: شهردار الوند گفت: شبكه فاضلاب شهر الوند به طول 16كيلومتر تا پايان اسفند ماه سال جاري به بهره‌برداري خواهد رسيد.


سعيد آگشته امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين بيان داشت: يكي از معضلات ديرين شهروندان ساكن در بافت قديم شهر الوند وجود كانالهاي آبياري كشاورزي بلااستفاده در سطح معابر است كه در گذشته جهت آبرساني به زمينهاي كشاورزي مورد استفاده قرار مي‌گرفت.
وي ادامه داد: متأسفانه با رشد بافت شهري، به مرور كانال‌هاي مذكور ماهيت و كاربرد واقعي خود را از دست داده و به يك معضل در امر تردد وسايل نقليه و مردم تبديل شدند.
شهردار الوند افزود: در سال‌هاي اخير و به موازات اجراي پروژه شبكه فاضلاب شهري توسط اداره آبفاي شهر الوند كه با مشاركت مالي شهرداري انجام مي‌شود، رفع مشكل مذكور در قالب پروژه‌ي جمع‌آوري روان آب‌هاي سطحي الوند قديم در دستور كار شهرداري الوند قرار گرفته است.
وي اضافه كرد: طي توافقنامه‌اي كه ميان شهرداري الوند و مديريت عامل شركت آب و فاضلاب استان قزوين صورت گرفت، مقرر شد تا مديريت امور آبفاي شهرستان البرز با تغييراتي كه در اندازه‌ي لول‌ه‌هاي شبكه فاضلاب الوند قديم خواهد داد نسبت به جمع‌آوري و انتقال روان آب‌هاي سطحي الوند قديم اقدام كند.
آگشته توضيح داد: شهرداري نيز پروژه‌ي لوله‌گذاري اتصال شبكه فاضلاب الوند قديم به تصفيه‌خانه را با اعتباري بالغ بر پنج ميليارد و 850 ميليون ريال و به طول دو هزار و700 متر با لوله‌هاي يكهزار ميلي‌متري و ترميم ترانشه و آسفالت به طول چهار متر انجام مي‌دهد.
وي تصريح كرد: با اجراي اين پروژه و اتصال شبكه‌ي فاضلاب الوند به تصفيه‌خانه، عمليات جمع آوري كانال‌هاي بلااستفاده در آينده به اجرا درخواهد آمد.
رييس هيأت مديره شركت شهرصنعتي البرز در ادامه به پروژه‌هاي راه‌سازي اين شركت كه با همكاري فني و اعتباري شهرداري الوند به اجرا درآمده‌اند اشاره كرد و اظهار داشت: راه ورودي نصرت‌آباد يا خيابان حكمت چهاردهم از ديرباز با توجه به وضعيت نامناسب آن، مشكلات عديده‌اي را براي عبور و مرور مردم زحمت‌كش اين منطقه بوجود آورده بود كه براي رفع اين مشكل، بهبود تردد و جلوگيري از بروز تصادفات احتمالي مطالعاتي صورت گرفت و در سال 86 در جدول پروژه‌هاي عمراني شهرداري الوند و شركت شهرصنعتي البرز قرار گرفت.
وي اعلام كرد: اين پروژه به طول يك‌هزارو 940 متر در هجدهم ارديبهشت ماه سال جاري به اتمام رسيد كه بالغ بر شش هزار و 970 متر مكعب خاك‌برداري، پنج هزار و 800 متر جدول‌گذاري و چهار هزار تن آسفالت‌ريزي در طي مراحل عمليات اجرايي انجام شد.
آگشته عنوان داشت: از ديگر پروژه‌هاي راهسازي مرتبط با اين پروژه، دو بانده كردن خيابان قائم مقام فراهاني غربي به طول 450 متر است كه دو بلوار سيكاب و جمهوري اسلامي را به هم متصل كرده و يكي از راه‌هاي ارتباطي كارخانجات شهر صنعتي و نصرت‌آباد است.
وي تصريح كرد: پروژه‌هاي مذكور توسط شركت شهر صنعتي البرز و شهرداري الوند به عنوان مجريان پروژه و پيمانكار خصوصي در هفدهم مهرماه سال 86 آغاز و در هجدهم ارديبهشت ماه سال جاري به اتمام رسيد كه در اين پروژه بالغ بر چهار هزار و 300 متر مكعب خاكبرداري ، يكهزار و 800 متر جدول گذاري و يك هزار تن آسفالت‌ريزي انجام گرديد.
شهردار الوند تاكيد كرد: براي اجراي اين پروژه‌هاي عمراني بالغ بر 6/5 ميليارد ريال از محل اعتبارات عمراني شهرداري و شركت شهر صنعتي البرز هزينه شده است.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 324]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن