تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816418581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوثري: مشكلات كشور را با كمترين هزينه، حل خواهيم كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كوثري: مشكلات كشور را با كمترين هزينه، حل خواهيم كرد
سياسي. روابط بين‌الملل . جنگ = برخورد تسليحاتي. جنگ ايران و عراق = جنگ تحميلي = دفاع مقدس. آزادسازي شهرها. خرمشهر
منتخب مردم تهران در مجلس هشتم با اشاره به اينكه سطح زندگي در جامعه افزايش يافته و بايد مشكلات حل شود، خاطرنشان كرد: همانگونه كه عمليات بيت المقدس را با كمترين هزينه و امكانات انجام داديم ، مشكلات جامعه را نيز با كمترين هزينه حل خواهيم كرد.

محمد كوثري كه عصر ديروز شنبه به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر در جمع اعضاي حزب موتلفه اسلامي سخن مي‌گفت، افزود: مجلس هشتم كه اكثريت آن از اصولگرايان هستند، حتما برنامه‌هايي براي كاهش مشكلات مردم اجرا خواهند كرد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، كوثري با بيان اينكه رهبر معظم انقلاب اسلامي در ‪ ۱۲‬سال پيش بحث عوام و خواص را مطرح كردند، اظهارداشت: بعضي از مسئولين كشور بعد از پذيرش قطعنامه بجاي اينكه مردم را به قناعت دعوت كنند با دادن وعده ها، موجب شدند تا مردم به استقبال چشم هم چشمي بروند و زندگي‌ها تغيير پيدا كند.

وي به ساده زيستي مردم در دوران دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: در آن زمان توانستيم با كمترين امكانات بزرگترين موفقيت‌ها را در برابر دشمنان بدست آوريم درحاليكه آنان مي‌خواستند ما را از بين ببرند و رژيمي همانند طاغوت برسركار آورند.

وي در ادامه به زندگي ساده مقام معظم رهبري از زمان دوران دفاع مقدس تاكنون اشاره كرد و گفت: كسي نمي‌تواند فرزندان ايشان را در مسئوليت‌هاي دولتي و يا سطح زندگي خاصي ببيند.

نماينده منتخب مردم تهران در مجلس هشتم با اشاره به اينكه قبل از انقلاب بيش از ‪۵۰‬هزار مستشار خارجي در رده‌هاي مختلف سياسي و نظامي در ايران حضور داشته و از كشور شناخت عميق و دقيق داشتند ، يادآور شد: قدرت‌هاي شرق و غرب و ارتجاع منطقه ارتش بعث را به اندازه‌اي تقويت كردند كه تصور داشتند در ظرف سه روز استان خوزستان را از ايران جدا كرده و در مدت حدود ‪ ۶‬روز تهران را فتح مي‌كند.

كوثري به خاطراتي از دوران حماسه فتح خرمشهر اشاره كرد و گفت: در آن زمان خيانت به صورت علني بود اما در همين شرايط افرادي مانند مقام معظم رهبري و آقايان هاشمي، موسوي، شهيد بهشتي و استاد مطهري در كنار حضرت امام (ره ) حضور داشتند و دقيقا سخنان امام را در سراسر كشور منتقل و به ان جامه عمل بپوشانند.

وي افزود: ولي زمانيكه حضرت آيت الله خامنه‌اي به عنوان مقام معظم رهبري برگزيده شدند، بعضي‌ها جاخالي دادند و نه تنها جلو نيامدند بلكه كار خاصي هم انجام ندادند و يا خيلي كند بودند.

كوثري در ادامه به چراهايي كه درباره موضوعات مختلف مربوط به دوران پيامبر اكرم (ص) و حضرت علي(ع) مطرح است، اشاره كرد و گفت: همانگونه كه در زمان پيامبر (ص) و حضرت علي(ع) افرادي مانند مالك اشتر ، طلحه و زبير حضور داشتند كه بعدها افرادي مانند طلحه و زبير از حضرت علي (ع) جدا شدند ، افرادي هم در زمان ما اينگونه‌اند كه همه اينها آزمايش و امتحان الهي است.

وي با بيان اينكه تاريخ براي ما درس است ، اظهارداشت: در زمان حاضر هم افرادي مانند بني صدر بودند كه حتي از امام (ره) حكم فرماندهي كل قوا را گرفت و مي‌خواست همه تابع محض او باشند تا خيانت خودش را انجام دهد و قضيه دوم خرداد هم دقيقا شبيه اين موضوع و حتي بدتر از آن بود كه رهبر معظم انقلاب فرمودند صبر كنيد تا قضيه حل شود.

كوثري خاطرنشان كرد: بني صدر در همان روزهاي اول جنگ به ارتش كتبا ابلاغ كرد كه حق نداريد حتي يك فشنگ به سپاه بدهيد و واقعا به كشور خيانت كرد و اين درحالي بود كه بسيج و سپاه مي‌خواستند براي كشور بجنگند.

وي افزود: از زمان دستور حضرت امام (ره) در پنجم آذر سال ‪۵۹‬براي تشكيل بسيج، بني صدر تا شش ماه پس از جنگ نگذاشت بسيج تشكيل شود ولي در اين ميان تعدادي از نيروهاي متعهد كه هيچ سازمان مشخصي هم نداشتند به درخواست امام (ره) به جبهه‌ها رفتند و توانستند جلوي دشمن را بگيرند و همچنين نگذاشتند فرمان امام(ره) بر زمين بماند.

منتخب مردم تهران در مجلس هشتم همچنين به خيانت‌هاي منافقين و ترورهايي كه در سطح شهرهاي مختلف كشور داشتند، اشاره كرد و گفت: در آن زمان چون همه مي‌خواستند، توانستيم بر عوامل خائن و منافقين غلبه كنيم و اين شرايط در تمام دورانها وجود دارد ولي اشكال آن متفاوت است.

وي به درايت‌هاي مقام معظم رهبري در مسايل كشور اشاره كرد و گفت: اگر درايت‌هاي ايشان نبود ما تاكنون وارد چندين جنگ ديگر مي‌شديم . آمريكايي ها پنج ، شش بار از داخل فشار وارد كردند و خيلي از داخلي‌ها هم در زمان حمله آمريكا به عراق مي‌گفتند كه بايد پشت سر صدام به مقابله با آمريكا بايستيم كه با تدابير مقام معظم رهبري جلوي آنها گرفته شد.

كوثري با بيان اينكه معنويت در جامعه كم شده است، تصريح كرد: زندگي ها خيلي تفاوت كرده و خيلي از خانواده‌هاي امروزي حتي حاضرند خود را بدهكار كنند تا به آنان متجدد گفته شود.

وي با اشاره به اينكه سطح زندگي جامعه افزايش يافته و بايد مشكلات حل شود ، خاطرنشان كرد: همانگونه كه عمليات بيت‌المقدس را با كمترين امكانات انجام داديم ، مشكلات جامعه را نيز حل خواهيم كرد.

كوثري با تاكيد براينكه اگر با تفكر انقلابي و اسلامي براي دفاع مقدس تصميم نمي‌گرفتيم ، نمي‌توانستيم بر مشكلات جنگ فائق بيايم، اظهارداشت: اكنون هم تلاش خواهيم كرد تا مشكلات كشور را برطرف كنيم.

منتخب مردم تهران در مجلس هشتم به سخنان مقام معظم رهبري كه فرمودند بحث فرهنگي در جامعه مظلوم واقع شده اشاره كرد و تصريح نمود: ما نبايد تصور كنيم كه بايد جنگ باشد تا معنويت افزايش يابد بلكه جوانان ما بدنبال كسب علم و فناوري هستند و بايد خانواده‌ها براي ايجاد معنويت تلاش كنند.

وي يادآور شد: همانگونه كه صحنه جنگ را با معنويت اداره كرديم بايد تك تك خانواده‌ها صحنه جامعه را با معنويت ادامه دهند و در اين زمينه نياز به همكاري همه مردم داريم.

كوثري توضيح داد: اگر واقعا عين زمان جنگ ، سيره رزمندگان و شهدا را ادامه دهيم و به ريسمان الهي با معرفت چنگ زنيم ، خواهيم توانست مشكلات موجود را حل كنيم.

كوثري افزود: بايد فكر، ذهن و زندگي ائمه معصومين(ع)، فداكاري ، ايثار، گذشت و فكر جمعي
سرلوحه كار ما باشد تا انجام كارها به آساني انجام شود.

وي در بخش ديگري از سخنانش به عملكرد مسئولين اشاره كرد و گفت: اگر مسئولي خوب عمل نكرد بايد برادرانه به او تذكر داد و نبايد اينگونه باشد كه اشتباهات را در بوق و كرنا كرد.

كوثري تصريح كرد: اين موضوع بگونه‌اي نيست كه اگر كسي اشتباه كرد ، اشتباه‌هاي او ناديده گرفته شود بلكه اگر مسئولي نتوانست با تذكرها كار كند، بايد كنار برود.

وي افزود: نبايد شرايط به گونه‌اي باشد كه نيروهاي حزب اللهي از پذيرش مسئوليت‌ها نگران شوند و زيربار آن نروند.

منتخب تهران در مجلس هشتم با بيان اينكه بايد همانند رزمندگان اسلام ، اميدوار بود، تاكيد كرد: قطعا با تجربه‌هاي بيشتر امور كشور را پيش خواهيم برد و علت ستيز استكبار نيز به خاطر پيشرفت صحيح امور كشور است.

پس از سخنراني منتخب مردم تهران در مجلس هشتم، به تعدادي از اعضاي حزب موتلفه اسلامي كه در دفاع مقدس حضور داشته و خدماتي داشتند، لوح‌هاي تقدير اهدا شد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن