تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815165835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسنوند در نطق پيش از دستور:‌ با موي سياه وارد مجلس شده و با موي سفيد رفتم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حسنوند در نطق پيش از دستور:‌ با موي سياه وارد مجلس شده و با موي سفيد رفتم
خبرگزاري فارس: نماينده سلسله و دلفان گفت: من با موي سياه وارد مجلس شدم و با موي سفيد آن را ترك مي‌كنم، اما در اين مدت پروژه‌هايي كه آرزو كردم به بار نشست.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، محمودرضا حسنوند نماينده سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي به عنوان پنجمين ناطق پيش از دستور با اشاره به پايان كار مجلس هفتم، گفت: پس از پايان عمر مجلس هفتم وقتي به كارنامه خود نگاه مي‌كنم در يك محاسبه دقيق و سخت‌گيرانه و بدون مسامحه، فهرستي از كارهايي را مشاهده مي‌‌كنم كه قابل ارائه به پيشگاه الهي است.
وي در ادامه به سفر خاتمي و احمدي‌نژاد، رئيس مجلس، 11 وزير و 18 معاون وزير به حوزه انتخابيه خود اشاره كرد و گفت: در مدت نمايندگي‌ام، هر پروژه‌اي كه آرزو كردم به بار نشست و نمونه‌اي از خدمتگزاري فرزندان جبهه و جنگ و جهاد ارائه شد.
نماينده سلسله و دلفان همچنين به پروژه‌هايي كه در مدت نمايندگي وي در حوزه انتخابيه‌اش به بار نشسته‌ است، اشاره كرد و افزود: خدا را گواه مي‌گيرم كه هيچ‌گاه از هيچ ‌كوششي براي خدمتگزاري دريغ نكرده‌ام و هيچ‌گاه مسائل قومي و طايفه‌اي و جناحي را در كارهايم دخالت ندادم، چرا كه حفظ وحدت مهم‌تر از هر چيزي بود.
حسنوند در ادامه سخنانش، خود را در زمره فعال‌ترين نمايندگان مجلس دانست و گفت: از آنجا كه بعد از سال‌ها محروميت، به علت عدم تعادل حوزه انتخابيه كه حاصل بي‌مهري ادوار گذشته بود، مردم آن سامان فرزند حقير خود را به عنوان نقطه وحدت و بهانه‌اي براي انسجام قلمداد كردند، بيم آن مي‌رفت كه در سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي سايه چندگانگي، تفرقه و برادري تبديل به نفاق و از هم‌گسيختگي شود، لذا عليرغم شايستگي انصراف دادم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود آرزوي مردم حوزه انتخابيه‌اش را تفكيك حوزه انتخابيه سلسله و دلفان از يكديگر عنوان كرد و گفت:‌ در پي هشت دوره نمايندگي مشترك مجلس، به علت عدم تعادل حوزه‌ها و تعصبات منطقه‌اي 6 دوره نماينده از دلفان و 2 دوره از سلسله انتخاب شده‌اند كه مردم سلسله يا بايستي بر روي يك كانديداي واحد تشريك مساعي كنند و يا تسليم يكي از دو كانديداي سنتي دلفان گردند و اين در حالي است كه بسياري از نخبگان با چشماني نگران براي خدمتگزاري حسرت مي‌خورند.
نماينده مردم سلسه و دلفان تصريح كرد: از اين جهت كه بر اساس قانون اساسي، هر 10 سال يكبار فرصت تفكيك حوزه‌ها و يا افزايش نمايندگان داده مي شود و در سال 88 نيز 20 نفر به نمايندگان مجلس اضافه مي‌شوند، پيشنهاد مي‌كنم حوزه‌هاي انتخابيه شهرستان سلسله و دلفان از يكديگر تفكيك شده و به هر كدام يك نماينده داده شود و در صورتي كه اين امر محقق نشد، حوزه سلسله به خرم‌آباد منتقل شود و تعداد نمايندگان خرم‌آباد به 2 نفر افزايش يابد.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 221]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن