تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813088459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار اراك خواستارتخصيص‌اعتبار براي طرح جامعه‌كاهش آلودگي هوا اراك شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار اراك خواستارتخصيص‌اعتبار براي طرح جامعه‌كاهش آلودگي هوا اراك شد
داخلي. اقتصادي. آلودگي.

فرماندار شهرستان اراك از هيات دولت خواستار تخصيص بودجه براي طرح مصوب جامع كاهش آلودگي هوا اراك شد.

"محمدحسن آصفري" روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تصويب اين طرح هديه‌گران قدر دولت نهم به مردم شهيد پرور اراك است كه از امسال به مدت‌پنج سال به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وي گفت: از دولت درخواست داريم كه در دو دوم سفر استاني به استان مركزي و شهر اراك اعتبارات اين طرح را اختصاص داده تا بتوان با وحدت و يكپارچگي مسوولان شهرستان آن را عملياتي كرد.

وي درباره اماكن ورزشي دراختيارادارات وسازمانها دراراك‌افزود: ساماندهي اماكن ورزشي در دستور كار قرار گرفته و بايد ادارات و سازمانها كه با پول بيت المال فضاي ورزشي ساخته‌اند، ساعاتي از آن را به استفاده عمومي اختصاص دهند.

فرماندار شهرستان اراك گفت: از شوراي ورزش استان درخواست داريم به مدير و مسوولان اين مهم را ابلاغ كرده تا امكان ورزشي دولتي در اختيار شهروندان اراكي قرار گيرد.

وي‌افزود: ورزش كردن يكي از نيازهاي مهم مردم به ويژه جوانان است كه‌بايد اين موضوع در دستور كار جدي مسوولان واقع شود.

وي‌كفت: اگرمسوولان در اين زمينه باتربيت بدني و شوراي ورزش همكاري نكنند اسامي آنان را در اختيار مطبوعات قرار خواهيم داد.

آصفري درخصوص بازار قديم اراك ني گفت: خفظ ميراث فرهنگي و اماكن تاريخي رسالتي‌انساني است كه‌بايد مورد توجه قرار گيرد و بازار اراك نيز قدمت‌بسيار زيادي دارد.

وي ادامه داد: در شهرستان ستاد ساماندهي بازار اراك فعال شده و بايد مشكلات اين مكان تاريخي بر طرف شود.

وي درباره‌ارتباط و ملاقات مردمي توضيح داد: در ‪ ۹‬ماه گذشته يك هزار و ‪ ۹۵۰‬نفر از مردم در ملاقات عمومي مشكلات خود را مطرح كرده‌اند.

فرماندار شهرستان اراك، ساماندهي فروشندگان دام، اضافه كردن ‪ ۳۰‬دستگاه اتوبوس گاز سوز به ناوگان حمل و نقل درون شهري، برگزاري ‪ ۱۵‬جلسه كارگروه كارگري، فعال كردن كارخانه‌آلومرول اراك با ‪ ۱۲۰‬كارگر، تشكسل كميته تخلفات اينترنتي، ساماندهي راههاي روستايي، بررسي وضعيت‪ ۵۰۰‬واحد نانوايي، بازديد از ‪ ۱۲۰‬روستا و ديدار با اعضاي تشكلهاي مردم نهاد را از ديگر اقدامات فرمانداري اراك عنوان كرد.

وي درباره كمبود شير يارانه‌اي اراك نيز گفت: با توجه به اينكه افزايش سهيمه شير يارانهاي بر عهده شوراي عالي اقتصاد كشور است با اين حال با پيگيري‌هاي اين فرمانداري سهيمه شير يارانه‌اي اراك از ‪ ۴۰‬تن به ‪ ۴۷‬تن افزايش يافته كه هنوز جوابگو نيست.ك/‪۳‬
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن