تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821068203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانون راويان دفاع مقدس شهرهاي شمالي استان خوزستان آغاز بكار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كانون راويان دفاع مقدس شهرهاي شمالي استان خوزستان آغاز بكار كرد
داخلي. فرهنگي. دفاع مقدس.

كانون راويان دفاع مقدس شهرهاي شمالي استان خوزستان روز يكشنبه فعاليت خود را در انديمشك آغاز كرد.

به گزارش ايرنا، در برنامه افتتاح اين كانون مديركل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت بازشناسي زواياي مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس تاكيد كرد.

سردار حبيب سعيدي فر گفت: براي ماندگار شدن يك حماسه بايد جنبه‌هاي مختلف آن شناسايي و مورد بازخواني و بازكاوي قرار گيرد.

وي با اشاره به انواع شيوه‌هايي كه از سوي راويان طي ساليان پس از جنگ بكار گرفته شده است، افزود: بازشناسي اين حماسه براي اقشار مختلف شيوه- هاي مختلفي را مي‌طلبد و لازم است راويان در بيان مطلب بويژه براي جوانان دقت نظر داشته باشند.

سردار سعيدي فر گفت: بهره‌گيري از شيوه‌هاي نادرست و برنامه‌ريزي نامناسب مي تواند ضمن از بين بردن جذابيت باعث تحريف واقعيات جنگ تحميلي شود.

وي با اشاره به رشادت‌هاي مردم انديمشك در دوران دفاع مقدس ابراز اميدواري كرد اين كار باعث انتقال بهتر واقعيات جنگ تحميلي در انديمشك و ديگر شهرهاي شمالي استان خوزستان شود.

در اين مراسم مدير موسسه فرهنگي هنري غدير انديمشك تشكيل كانون مزبور را اقدامي در راستاي رفع مظلوميت از چهره شهرهاي شمالي استان خوزستان در رابطه با زيان‌هاي وارده در زمان دفاع مقدس به اين منطقه دانست.

مرتضي طيبي افزود: متاسفانه در حالي كه بخش عمده‌اي از جنگ تحميلي بويژه دربخش پشتيباني، احيا نيرو و حملات موشكي در اين مناطق بوقوع پيوسته عموما جنگ را تنها به نام چند شهر خاص در خوزستان مي‌شناسند.

وي گفت: با بهره‌گيري از اين كانون و آموزش نيروهاي جوان و تحصيل كرده مي‌توان در راستاي معرفي منطقه بويژه در هنگام حضور كاروان‌هاي راهيان نور تلاش‌هاي گسترده‌اي انجام داد.

بنابه گفته طيبي تاكنون ‪ ۵۰‬نفر از علاقمندان با حضور در موسسه مزبور به عضويت كانون راويان دفاع مقدس انديمشك درآمده‌اند.

شهرهاي شمالي استان خوزستان نقش بسزايي در تحقق عمليات‌هاي دوران دفاع مقدس ايفا كرده و ضمن تقديم هزاران شهيد گلگون كفن خسارات فراواني را از حملات هوايي دشمن متحمل شدند.

شهرستان انديمشك در شمال خوزستان نيز يكهزار شهيد تقديم كرده و به شهر هزار شهيد شهرت يافته است.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 463]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن