تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815398108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارتش لبنان نسبت به ابراز احساسات غير متعارف و خطرناك هشدار داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ارتش لبنان نسبت به ابراز احساسات غير متعارف و خطرناك هشدار داد
بيروت - فرماندهي ارتش لبنان روز شنبه به برخي شهروندان اين كشور هشدار داد پس از انتخاب رييس‌جمهوري در روز يكشنبه(فردا)از هرگونه ابراز احساسات غير متعارف و خطرناك خودداري كنند.

به گزارش ايرنا از بيروت، بر اساس تجارب سال‌هاي گذشته و به ويژه ماههاي اخير پس از سخنراني و يا هر رويدادي در لبنان كه‌به‌نظر برخي گروهها موفقيت آميز مي‌آمد بسياري از هواداران آن با حركت در خيابانها و يا در پشت بام‌ها و خيابانها اقدام به تيراندازي هوايي مي‌كنند.

اين اقدام تاكنون باعث مرگ و زخمي شدن برخي شهروندان و آسيب رسيدن به اموال عمومي و خصوصي شده است.

به همين دليل ارتش لبنان هشدار داده اگر فردا و پس از انتخاب رييس جمهوري چنين مواردي روي دهد با عوامل آن به شدت برخورد خواهد شد.

فردا يكشنبه پنجم خردادماه لبنان پس از شش ماه خلاء سياسي ، شاهد انتخاب رييس جمهوري خواهد بود.

ميشل سليمان فرمانده كنوني ارتش لبنان از سوي گروههاي سياسي اين كشور به عنوان نامزد توافقي براي احراز پست رياست جمهوري تعيين شده و قرار است فردا در نشست عمومي مجلس اين كشور به عنوان دوازدهمين رييس جمهوري لبنان انتخاب شود.

با توجه به حضور سران و مسوولان بسياري از كشورها در آيين انتخاب رييس جمهوري لبنان و همچنين حضور گروههاي رسانه‌اي خارجي براي پوشش اخبار آن ، بروز هرگونه مشكلي ناشي از ابراز احساس‌هاي غير متعارف مي‌تواند به وجهه عمومي لبنان لطمه بزند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن