تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح استقرار ناو هواپيمابر هسته‌اي آمريكا در ژاپن به تاخير مي‌افتد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح استقرار ناو هواپيمابر هسته‌اي آمريكا در ژاپن به تاخير مي‌افتد
توكيو - يك فرمانده ارشد نيروي دريايي آمريكا مستقر در ژاپن روز شنبه اعلام كرد به دنبال وقوع آتش سوزي در ناو هواپيمابر هسته‌اي جرج واشنگتن ، استقرار اين ناو در ژاپن به تاخير مي‌افتد.

به گزارش خبرگزاري كيودو، جيمز كلي در گفت و گو با خبرنگاران گفت : به دنبال وقوع اين حادثه اين احتمال وجود دارد كه در برنامه زمانبندي شده براي استقرار اين ناو اختلال ايجاد شود.

به گزارش ايرنا به نقل از كيودو، درحالي كه وقوع آتش سوزي در اين ناو هواپيمابر هسته‌اي آمريكا نگراني‌هايي را در بين شهروندان ژاپني در استان يوكوسوكا در مجاورت توكيو ايجاد كرده است ، كلي مي‌گويد: اين حادثه هيچ نگراني براي شهروندان ژاپني در اين منطقه به دنبال نخواهد داشت .

كلي افزود: اين حادثه تاثيري بر سيستم هسته‌اي ، نيروي محركه و سيستم مهندسي اين ناوهواپيمابر نداشته است.

وي اضافه كرد: در جريان وقوع آتش سوزي در صبح روز پنجشنبه در اين ناو هواپيمابر هسته‌اي در اقيانوس آرام ، دور از آمريكاي جنوبي ، دو نفر از خدمه دچار سوختگي شده اند.

ناو هواپيمابر هسته‌اي جرج واشنگتن آمريكا اواخر فروردين ماه سواحل شرقي اين كشور را براي پهلوگرفتن در بندر يوكوسوكا در نزديكي توكيو پايتخت ژاپن ترك كرده است.

درصورتي كه اين ناو آمريكايي در ماه اوت سال جاري ميلادي در بندر يوكوسوكا پهلوگيري كند، اين براي نخستين بار خواهد بود كه يك
ناوهواپيمابر هسته‌اي آمريكا در ژاپن مستقر مي‌شود.

اين ناو قرار است جايگزين ناو يو.اس.اس كيتي هاوك آمريكا كه به طور رسمي ماموريت آن تا پايان سال جاري ميلادي به اتمام مي‌رسد، شود.

اين گزارش مي‌افزايد: هم اينك نگراني‌هايي از سوي شهروندان ژاپني در خصوص حضور اين ناو هواپيمابر هسته‌اي آمريكا در يوكوسوكا در مجاورت توكيو بروز كرده است.

با اين وجود دولت محلي يوكوسوكا با ميزباني از اين ناو موافقت كرده و مي‌گويد : حضور اين ناو خطري براي سلامتي شهروندان ژاپني به دنبال نخواهد داشت.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 236]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن