تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815497342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني عامل اسيدپاشي به دختر جوان دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني عامل اسيدپاشي به دختر جوان دستگير شد
تهران - حيات

رييس پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: جواني كه در يك اقدام جنون آميز با پاشيدن اسيد به صورت زن 30 ساله اي وي را به قتل رسانده بود دستگير شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات، سرهنگ عباسعلي محمديان با بيان اين خبر افزود: ساعت 21 روز 13 ارديبهشت ماه و به دنبال تماس فردي با مركز فوريت هاي پليسي مبني بر اينكه يك زن 30 ساله به نام سارا از سوي دو راكب موتورسيكلت مشكي رنگ در خيابان خوشياران جنوبي واقع در بزرگراه نواب با اسيد مورد حمله قرار گرفته، ماموران در محل حاضر شدند.
وي ادامه داد: دختر جوان به علت شدت جراحات در بيمارستان جان خود را از دست داد.
محمديان تصريح كرد: با تحقيقات مقدماتي و چهره نگاري از متهم، تيم هاي تخصصي پليس آگاهي تحقيقات خود را ادامه داده و ردپاي فردي كه مدام در مسير زن جوان قرار مي گرفته به دست آمد.
وي گفت: با به دست آمدن اين سرنخ هويت راننده موتورسيكلت به نام مسعود – ر شناسايي شد و مشخص شد كه وي با حضور در يكي از مرزهاي شرقي كشور قصد فرار به ارمنستان را دارد.
رييس پليس آگاهي تهران بزرگ افزود: يك تيم عملياتي از كارآگاهان به نقطه مرزي اعزام و مسعود را دستگير و به تهران منتقل كردند و متهم در تحقيقات اعتراف كرد به دليل دوستي با رضا كه مدام در مسير مقتول قرار مي گرفت و براي او ايجاد مزاحمت مي كرد، در اين جنايت با او همدستي كردم و در روز حادثه پس از تهيه اسيد با پرسه زدن در محل رفت و آمد مقتول پس از خارج شدن وي از منزل و در يك فرصت مناسب رضا اقدام به پاشيدن اسيد به صورت وي كرد و سپس متواري شديم.
محمديان اظهار كرد: به دنبال اين اعتراف ماموران متهم اصلي را دستگير و وي نيز عنوان كرد كه مدتي به مقتول علاقمند بودم ولي وي مدام از من دوري مي كرد برهمين اساس اقدام به انتقام گيري از وي كردم.
وي گفت: درحال حاضر دستور قضايي براي ادامه تحقيق از متهمان صادر شده است.
پايان پيام
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 284]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن