تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821092683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براي اولين بار در ايران مركز فوريت هاي درسي درگلستان راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: براي اولين بار در ايران " مركز فوريت هاي درسي" درگلستان راه‌اندازي شد
داخلي. فرهنگي. آموزشي. مركز فوريتهاي درسي.

براي اولين بار در كشور "مركز فوريتهاي درسي" باهدف كمك به دانش‌آموزان متوسطه و پيش دانشگاهي در آموزش وپرورش استان گلستان راه‌اندازي شد.

روابط عمومي آموزش وپرورش گلستان روز شنبه اعلام كرد: اين مركز به منظور پاسخگويي سريع به ابهامات واشكالات درسي دانش‌آموزان دوره متوسطه و پيش- دانشگاهي و نيز افزايش آرامش رواني آنان در ايام امتحانات خرداد ‪ ۸۷‬به صورت آزمايشي در اين سازمان راه‌اندازي شده است.

دانش‌آموزان دوره متوسطه وپيش دانشگاهي استان گلستان مي‌توانند بر اساس برنامه زمان‌بندي شده با شماره‌هاي اعلام شده تماس گرفته و پيرامون دروس آسيب‌پذير سوالات خود را مطرح و اشكالات را برطرف نمايند.

هسته تخصصي متوسطه استان گلستان دروس آسيب پذير را شامل "فيزيك، فلسفه و منطق، ادبيات فارسي، رياضيات، شيمي و زبان خارجه" اعلام كرده است كه دانش‌آموزان مي‌توانند از طريق شماره تلفنهاي ‪،۴۴۲۸۵۵۴ -۴۴۴۰۰۵۴ - ۴۴۳۵۵۲۰‬ از ساعت هفت صبح تا ‪ ۱۲‬شب سوالات و مشكلات خود را مطرح نمايند.

دراين ارتباط براي درس ادبيات فارسي روز يكشنبه پنجم خردادماه، رياضيات چهارشنبه هشتم و جمعه دهم ماه جاري، شيمي چهارشنبه پانزدهم خرداد، زبان خارجه دوشنبه بيستم ماه جاري و ادبيات فارسي چهارشنبه بيست ودوم خرداد ماه تعيين شده است.

همچنين براي فيزيك و فلسفه و منطق روز جمعه سوم ماه جاري تعيين شده بود.

---> ايرنا.فوريت.گلستان.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن