تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812831627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بياتي در گفتگو با مهر: كه عشق آسان نمود اول روايتي غيركلاسيك از آدم‌هاي جنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بياتي در گفتگو با مهر:"كه عشق آسان نمود اول" روايتي غيركلاسيك از آدم‌هاي جنگ است
نويسنده و كارگردان فيلم تلويزيوني "كه عشق آسان نمود اول" اين فيلم را تصويرگر آدم‌هاي جنگ در روايتي غيركلاسيك توصيف كرد.

محمدرضا بياتي درباره نگارش و كارگرداني "كه عشق آسان نمود اول" با محوريت يك جانباز به خبرنگار مهر گفت: از ابتدا قصد نداشتم قصه‌اي با مضمون دفاع مقدس بنويسم. ايده‌اي به ذهنم رسيد و تصميم گرفتم موقعيت جانباز جنگي را به تصوير بكشم كه در بانك برنده خودرو 40 ميليون توماني شده و اين جايزه براي حسابي بوده كه او ساليان قبل ويژه ايتام باز كرده بود.

امكانيان در نمايي از فيلم "كه عشق آسان نمود اول"

وي در ادامه افزود: طرح فيلم 90 "كه عشق آسان نمود اول" را چهار سال پيش نوشتم. اين طرح را براي توليد به چند سازمان ارائه دادم، اما مورد موافقت قرار نگرفت. در طول اين مدت بيكار نبودم و چند مجموعه و فيلم نوشتم كه توليد آنها به تاخير افتاد. يكي فيلمنامه مجموعه "گل‌هاي گرمسيري" بود كه هم اكنون به كارگرداني محمدمهدي عسگرپور توليد مي‌شود.

اين كارگردان خاطرنشان ساخت: تا اينكه طرح اين فيلم به شبكه دو ارائه شد و پس از بازنويسي تصميم گرفتم خودم آن را بسازم. توليد اين پروژه با مشكلات زيادي همراه بود و سه بار تهيه‌كننده تغيير كرد و سرانجام قرعه به نام مهدي لباف خورد. حتي اين مشكلات باعث شد فيلم را 19 روزه بسازيم. گرچه نيمي از ايده‌هايم را نتوانستم پياده كنم، اما در مجموع از ساخت آن راضي‌ام.

وي در پاسخ به اين سئوال كه براي نشان دادن شخصيت اسحاق كه زماني در جنگ حضور داشته و حالا به عنوان رئيس بانك در قمار هم شركت مي‌كند، مشكلي نداشتيد، گفت: به هر حال با محدوديت‌هايي رو به رو بوديم، چرا كه اساساً موضوع قمار چالش‌برانگيز بود، به همين دليل فقط اين مسئله را در فيلم "كه عشق آسان نمود اول" مطرح كرديم و وارد آن نشديم.

نويسنده فيلم "كه عشق آسان نمود اول" ادامه داد: كساني كه در جنگ بودند اذعان دارند طيف‌هاي مختلف مردم در جنگ حضور داشتند. درست مثل افراد جامعه. در فيلم "كه عشق آسان نمود اول" مي‌خواستم تصويرگر واقعي افراد جنگ باشم و در اين باره تحقيقات زيادي هم انجام دادم.

بياتي درباره حضور كمرنگ شخصيت هانيه گفت: اتفاقأ اين سئوال را دوستان ديگري هم كه فيلمنامه را خواندند، از من پرسيدند. سعي كردم روايتي انتخاب ‌كنم كه كلاسيك نباشد و بر مبناي سلايق شخصي شخصيت هانيه را كنار زندگي خليل (بيژن امكانيان) و اسحق (قاسم زارع) قرار دادم. در واقع مي‌خواستم قصه روايت غيركلاسيك داشته باشد.

وي درباره انتخاب بازيگران پروژه گفت: با توجه به توليد انبوه فيلم‌هاي 90 دقيقه‌اي ما بازيگران خوبي انتخاب كرديم. غير از زارع كه موقعيت‌هاي دراماتيك خوبي براي ايفاي نقش اسحاق داشت و به خوبي هم از پس آن برآمد، ساير بازيگران بايد بازي زيرپوستي ارائه مي‌دادند تا روحيات‌شان به مخاطبان منتقل شود كه به خوبي هم اين كار را كردند.

بياتي در پايان گفت: در توليد پروژه "كه عشق آسان نمود اول" از مشاوره‌ محمدمهدي عسگرپور كه از دوستان قديمي من است، استفاده كردم. اين فيلم تلويزيوني جمعه سوم خرداد از شبكه دو پخش شد. امكانيان، زارع، رضا خندان، شراره دولت‌آبادي، غزاله نظر، حسين رفيعي، حسين فرخي و اتابك نادري در اين فيلم به تهيه‌كنندگي مهدي لباف بازي كرده‌اند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 300]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن