تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دايي ۶ گل به خودش زد!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: دايي ۶ گل به خودش زد!


فوتبال- فرهاد عشوندي:
تيم ملي با هدايت علي دايي موفق شد در بازي افتتاحيه ورزشگاه علي دايي اردبيل، تيم سابق علي دايي، يعني سايپا را شكست دهد.

همه چيز در اردبيل به علي دايي ختم مي‌شد. نام ورزشگاه، علي دايي بود. تيم‌هايي كه به مصاف هم مي‌رفتند، تيم‌هاي دايي بودند، شهر، شهر زادگاه علي دايي بود و مردمي كه ورزشگاه را لبريز از جمعيت كرده بودند، عشق‌شان علي دايي بود.

در اين بازي كه پس از مراسم افتتاحيه و در حضور معاون اول رئيس‌جمهور برگزار شد، تيم ملي ايران توانست در يك بازي راحت و كم خطر سايپاي كرج را با ۶ گل شكست دهد.

گل‌هاي ايران را محسن خليلي در دقيقه ۱۱، غلامرضا رضايي در دقيقه ۲۰، محسن خليلي در دقيقه ۴۲، رضا عنايتي در دقيقه‌ ۶۹، خليل هوشيار در دقيقه ۷۵ (گل به‌خودي) و هادي اصغري در دقيقه ۸۰ به ثمر رساندند.

در اين بازي علي دايي با عنوان سرمربي تيم ملي ايران و رضا فروزاني با عنوان سرمربي تيم فوتبال سايپا روي نيمكت نشسته بودند. اما مهم‌تر از بازي تيم ملي، افتتاح يك ورزشگاه ۲۰ هزار نفري ديگر براي فوتبال ايران بود.

ورزشگاهي كه كلنگ افتتاح آن در سال ۱۳۷۰ به زمين خورده بود و پس از ۱۷ سال سرانجام با مشاركت وزارت مسكن و سازمان توسعه و نوسازي اماكن ورزشي به سرانجام رسيد.

البته نه به‌طور كامل ولي به سطحي از آمادگي رسيده بود كه سازمان ورزش در روز سوم خرداد بتواند يك طرح ورزشي را افتتاح كند؛« البته اين طرح هم هنوز مشكلاتي را دارد و ۱۰۰درصد آماده نيست. هنوز سالن‌هاي زير كاسه ورزشگاه كه مي‌تواند سالن‌هايي مناسب براي ورزش‌هاي رزمي باشد، آماده نشده.

سرويس‌هاي بهداشتي آن هنوز كامل نيست، يا هنوز جايگاه VVIP آن كامل نشده و ما موقتا يك مكان ۳۰ نفره را آماده كرده‌ايم اما با وجود همه اين كاستي‌ها ورزشگاه استانداردهاي لازم براي ساخت را داشت. » حسين هادياني اين جمله را به خبرنگار همشهري مي‌گويد.

او كه رئيس سازمان توسعه و نوسازي اماكن ورزشي است. او درباره ويژگي‌هاي طرح علي دايي مي‌گويد:« نور كامل براي برگزاري بازي‌ها در شب را دارد. چمن مصنوعي بسيار مناسبي دارد. ما چون ديديم در بيشتر سال اردبيل سرد است و كاشت چمن طبيعي مشكلاتي را به همراه مي‌آورد از چمن مصنوعي استاندارد و مطابق با فيفا در آن استفاده كرديم. ۴ رختكن مجزا و ۱۵ هزار صندلي با ورودي‌هاي مشخص دارد. پاركينگ و امكانات لازم براي يك استاديوم. »

او چمن ورزشگاه را از جنس چمن سليمي كياي كرمان مي‌داند. چمني كه داد بازيكنان ليگ برتري را در آورده بود؛« اين ديگر فكر كنم كم لطفي بازيكنان تيم‌هاي بازنده است اتفاقا ما از روز اولي كه چمن‌ها را سفارش داديم به اين نكته توجه كرديم چون اگر جنس چمن مرغوب نباشد، اين اتفاق با سر خوردن رويش براي بازيكنان مي‌افتد ولي من اولين بار است كه مي‌شنوم چمن سليمي كيا چنين مشكلي دارد. با اين وجود فكر مي‌كنم ورزشگاه اردبيل، چمن مناسبي داشته باشد. سعي كرديم اين چمن حتي جنسش بهتر از ورزشگاه سليمي كيا باشد.

منتظريم ببينيم دايي درباره چمن ورزشگاه چه مي‌گويد.» البته ورزشگاه اردبيل كه براي افتتاحش، مراسمي شبيه به مراسم افتتاحيه المپيك برگزار شد و تمام هيات‌هاي ورزشي استان اردبيل، روي چمن رژه رفتند. اين طرح اما در زمان افتتاح، هنوز به آمادگي صد درصد نرسيده بود.

به‌طوري كه سازمان ورزش قصد داشت به جاي مراسم افتتاح، مراسم بهره برداري از اين طرح ورزشي را برگزار كند. اتفاقي كه باعث مي‌شد كه جشن روز جمعه در اردبيل خراب شود. به همين دليل هم آنها تصميم گرفتند ورزشگاه را هرچند نيمه كاره، افتتاح كنند.

تاريخ درج: 4 خرداد 1387 ساعت 12:22 تاريخ تاييد: 4 خرداد 1387 ساعت 14:17 تاريخ به روز رساني: 4 خرداد 1387 ساعت 14:16
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 379]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن