تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813041245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر: بسكتباليست‌هاي معلول نياز به بازيهاي تداركاتي بيشتري دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر: بسكتباليست‌هاي معلول نياز به بازيهاي تداركاتي بيشتري دارند
ورزش. ورزش معلولان وجانبازان = ورزش جانبازان ، نابينايان
مربي تيم ملي بسكتبال با ويلچر گفت:براي حضور موفق در بازيهاي پارالمپيك ‪۲۰۰۸‬پكن نياز به بازيهاي تداركاتي بيشتري داريم و مي‌بايست زمينه حضور در تورنمنت‌هاي بين‌المللي كه با شركت تيم‌هاي قوي برگزار مي‌شود، فراهم شود.

كمال عشقروزشنبه در گفت و گو باايرنا افزود:از‪۱۲‬اردويي كه براي ملي پوشان بسكتباليست با ويلچر برنامه ريزي كرده بوديم تاكنون ‪ ۸‬اردو برگزار شده و نهمين اردو از ‪۱۹‬خردادماه در شهريار تهران برگزار مي‌شود.

وي گفت:تيم از وضعيت خوبي برخوردار است و ‪۴‬لژيونر داريم كه دو نفر از آنها در باشگاههاي ايتاليا، يك نفر در اسپانيا و يك نفر در تركيه بازي مي كنند وبا سيستم بازيكنان اروپايي آشنايي دارند.

عشق افزود: هرچند بازيكنان دراين اردوها زحمات بسياري كشيده و از آمادگي خوبي برخوردارند اما نياز به بازي با تيم‌هاي قوي تر از خود دارند.

عشق بااشاره به هم گروهي ايران در بازيهاي پارالمپيك پكن با تيم‌هاي آفريقاي جنوبي، سوئد، كانادا، آلمان و ژاپن گفت: كانادا قهرمان جهان است و سوئد قهرمان اروپا است و رويارويي با آنها كار راحتي نخواهد بود هرچند تيم ما هم عنوان قهرماني آسيا را دارد.

وي گفت:تيم بسكتبال با ويلچر ايران درنخستين حضور خود در بازيهاي پارالمپيك آتن در جايگاه نهم قرار گرفت و اميدواريم امسال جزو شش تيم برتر باشيم.

عشق افزود:قرار است از اردوي بعدي ملي پوشان با ويلچرهاي مخصوص كه يكي از شركت‌هاي ايراني آنها را ساخته است تمرين كنند و اميد است اردوهاي بعدي در سالن‌هاي مناسب و استاندارد برگزار شود.

وي مشكلات ورزش معلولين را كمبود حاميان مالي دانست وگفت: درجايي كه ورزش معلولين نياز به حمايت بيشتر دارد مسوولين جوايز ورزشكاران پارالمپيكي را يك پنجم جوايز ورزشكاران المپيكي اعلام مي‌كنند.

عشق ادامه داد: انتظار مي‌رفت كه حداقل نيمي از جوايز المپيكي‌ها براي پارالمپيكي‌ها در نظر گرفته مي‌شد.

رييس هيات تربيت بدني استان زنجان بااشاره به اينكه ورزشكاران معلول اين استان در ‪۱۶‬رشته ورزشي مردان و ‪۶‬رشته زنان فعال هستند گفت: درزنجان اكثر تيم‌ها جوان و نوجوان هستند و كار به صورت پايهاي در مدارس استثنايي با دانش آموزان ‪ ۶‬ساله آغاز مي‌شود.

وي بااشاره به اينكه اياب و ذهاب همچنان مشكل ورزشكاران معلول است اظهارداشت: ما ‪۵۰‬درصداين مشكل را حل كرديم به اينگونه كه هر ورزشكاري كه به ورزشگاه بيايد ما وسيله برگشت در اختيارش مي‌گذاريم.

عشق خواستار حل مشكل اجاره اماكن ورزشي شد و گفت: قبلا اولويت با هيات ها بود اما جديدا قرار شده كه با بخش خصوصي در مزايده شركت كنند كه اين امر بسيار مشكل ساز خواهد بود.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن