تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با صدور بيانيه اي بسيج اساتيد دانشكده خبر آغاز به كار كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با صدور بيانيه اي بسيج اساتيد دانشكده خبر آغاز به كار كرد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: بسيج اساتيد دانشكده خبر امروز با صدور بيانيه اي در اين دانشكده آغاز به كار كرد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در اين بيانيه آمده است:
جنبش توليد علم كه از تاكيدات مقام معظم رهبري و مقدمه تحقق تمدن بزرگ اسلامي است، مسلتزم ايمان و باور به مباني ديني و تعهد به آرمان هاي انقلابي است كه اين دو از شاخصه هاي بسيج است. به فضل خداوند متعال، بسيج اساتيد دانشكده خبر كانوني خواهد بود براي رشد و انتشار اين ايمان و تعهد.
بسيج اساتيد دانشكده خبر در كنار نهادهاي پژوهشي ديگر، هماهنگي و سازماندهي ايده هاي نوآورانه اساتيد متعهد را در راستاي تعالي آموزش هاي تخصصي رسانه و خبر، به عنوان يكي از وظايف اصلي خود معرفي مي كند.
تدوين متون علمي، رصد آثار برتر داخلي و خارجي، توليد مقاله و برگزاري همايش و نشست تخصصي به منظور بررسي و معرفي توليدات علمي و يا واكاوي يك موقعيت خاص سياسي يا فرهنگي از جمله اموري است كه مي تواند در زمره ماموريت هاي دفتر بسيج اساتيد اين دانشكده قرار گيرد.
دفتر بسيج اساتيد دانشكده خبر همچنين وظيفه خود مي داند به منظور تعميق ايمان روشن بينانه و بصيرت انقلابي دانشجويان اين دانشكده، خدمات پژوهشي و فرهنگي درخوري ارائه كند.
دانشكده خبر همواره مورد توجه و كانون حساسيت محافل سياسي بوده است. به ويژه در ماه هاي اخير كه اقدامات اصولي شتاب بيشتري گرفته است. برخي واخوردگان داخلي و محافل ضد انقلاب خارج از كشور به طور مستمر و مكرر در شبكه هاي ماهواره اي، سايت هاي خبري و روزنامه ها به مسائل داخلي اين دانشكده واكنش نشان داده و از آينده آن ابراز نگراني كرده اند.
به نمايندگي از اساتيد بسيجي دانشكده خبر اعلام مي كنيم با افتتاح نهاد پربركت بسيج اساتيد، نقشه هاي آنان براي متوقف كردن حركت علمي اين دانشكده و تبديل كردن آن به معركه زد و خوردهاي حزبي نقش بر آب خواهد شد و ان شاء ا... دانشكده خبر شان منحصر به فرد خود را در عرصه تربيت نيروهاي متعهد رسانه اي كشور حفظ خواهد كرد./05/120
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن