تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي بيانيه‌اي صورت گرفتاعلام آمادگي اساتيد بسيجي براي مشاركت در بازسازي غزه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي بيانيه‌اي صورت گرفتاعلام آمادگي اساتيد بسيجي براي مشاركت در بازسازي غزه
خبرگزاري فارس: سازمان بسيج اساتيد با صدور بيانيه‌اي ضمن تبريك پيروزي مجاهدان غزه، آمادگي اعضاي اين سازمان را براي بازسازي شهر غزه اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي نيروي مقاومت بسيج، متن اين بيانيه به اين شرح است: آگاهان به مسايل منطقه از همان ابتداي يورش سعبانه رژيم جعلي صهيونيستي مي دانستند كه پس از هجده ماه محاصره كامل غزه، اين عمليات دهشتناك با موافقت و پشتيباني كامل دولتهاي جنايتكار آمريكا و انگليس و سران مرتجع دولت هاي مصر، عربستان و اردن صورت گرفته است كه با نابودي حماس و استقرار دولت زبون و خودفروخته ابومازن در غزه مقدمات صلح عربي و عملياتي شدن تصميمات اجلاس آناپليس هموار گردد، اما اينكه پس از 22 روز مقاومت جانانه ثابت شد كه آنكه زنده و بالنده است ملت قهرمان غزه و مجاهدان غيور آن مي باشد و آنچه به محاق رفت طرح صلح عربي كنفرانس آناپليس بود و آنانكه بر قطوري پرونده جنايتكارانه آنها افزوده شد، دولتهاي جنايتكار آمريكا، انگليس و رژيم جعلي صهيونيستي بود و بي ترديد روزها و ايام بدي در انتظار منافقان امت اسلامي نيز خواهد بود.
سازمان بسيج اساتيد دانشگاه هاي كشور ضمن تبريك اين پيروزي بزرگ به رهبر امت اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي و همه ملتهاي مسلمان وآزاده جهان به خصوص ملت استوار و صبور غزه و مجاهدان بزرگ آن و دولت حماس، توجه همگان را به نكات زير جلب مي‌نمايد:
1ـ 22 روز جنايت آفريني رژيم صهيونيستي در غزه بيش از هر زمان و مكان ديگري ماهيت سياه ارازل و اوباش هاي حاكم بر اين رژيم را بر جهانيان آشكار كرد اساتيد بسيجي و ديگر آزادگان دانشگاه هاي جمهوري اسلامي ايران از همه دولتهاي مسئول و بخصوص دولت مقتدر جمهوري اسلامي ايران كه در اين مدت از هيچ گونه تلاشي براي همراهمي با مجاهدان و ملت بزرگ غزه دريغ نكرد مي خواهيم كه تمام تلاش خود را براي اخراج رژيم جعلي صهيونيستي از سازمان ملل به عمل آورند.

2ـ اينك كه شوراي امنيت در جريان 22 روز وحشي گري رژيم صهيونيستي به جهت سيطره آمريكا، خود را بي آبرو كرد از تمام دولتهاي مسئول جهان مي خواهيم كه از طريق مجمع عمومي سازمان ملل و با تشكيل يك دادگاه ويژه، سران جنايتكار رژيم صهيونيستي را به جهت جنايات بين المللي ارتكابي در غزه مورد محاكمه و مجازات قرار دهند.
3ـ ظهور انقلاب اسلامي در ايران بزرگ و الهام پذيري ملل مسلمان جهان از اين انقلاب، باعث آگاهي رو به تزايد مسلمانان و آزادگان منطقه و جهان گرديده است. اميد است كه سردمداران جديد كاخ سفيد از اين تحول عظيم در منطقه درس درستي دريافت كرده و راه و روش خود را تغيير داده كه در غير اين صورت بر سطح و عمق كارنامه سپاه آمريكا و ديگر دولتهاي استكباري افزوده خواهد شد.
4ـ دولت هاي مرتجع عربي كه در اين نبرد نابرابر، در كفه بي وزن و بي آبروي رژيم صهيونيستي قرار گرفتند. قبل از رويارويي با خشم ملت مسلمان خود، صادقانه از محضر ملت خود و ديگر ملل مسلمان به خصوص ملت قهرمان غزه عذرخواهي و طلب عفو نمايند كه در صورت عدم جبران اشتباهات مفتضحانه خود مطمئنا قبل از رويارويي بامجازات اخروي از سوي ملت هاي خود مجازات خواهند شد.
5ـ سازمان بسيج اساتيد با برخورداري از گروه هاي علمي و فني و اساتيد متبحر، متخصص و متعهد آمادگي خود را جهت هر گونه تلاش و مشاركت در بازسازي غزه قهرمان اعلام مي نمايد به اميد اينكه به زودي در قدس شريف و به امامت رهبر امت اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي در صف نمازگزاران قرار بگيريم.
انتهاي پيام/
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن