تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني تدارك شهرداري براي پذيرايي از 2 ميليون زائر حرم مطهر حضرت امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني تدارك شهرداري براي پذيرايي از 2 ميليون زائر حرم مطهر حضرت امام(ره)


تهران - حيات

دبير ستاد بزرگداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام (ره) برنامه هاي شهرداري تهران را براي پذيرايي از دو ميليون زائر حرم امام تشريح كرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعي حيات، محمد عديان صبح امروز (شنبه) در نشست خبري در جمع خبرنگاران اظهار داشت:شهرداري تهران براي برگزاي هر چه بهتر اين مراسم در كميته هاي حمل و نقل و ترافيك و خدمات شهري و فرهنگي و اجتماعي برنامه هايي را تدارك ديده است .
رييس ستاد نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) شهرداري تهران در خصوص ايجاد پاركينگ براي برگزاري مراسم گفت: امسال 11 پاركينگ براي زائران در نظر گرفته‌ايم تا مشكلي در اين خصوص نداشته باشيم.
وي گفت: همچنين جاده‌هاي دسترسي را از تاريخ 1/2/87 آسفالت شده و اميدواريم تا قبل از دهم خرداد كارهاي عمراني به اتمام برسد.
عيديان با اشاره به توزيع 40 هزار نقشه راهنما گفت: در اين نقشه‌هاي راهنما براي هر استان پاركينگ خاصي در نظر گرفته شده است.
وي به نصب 4 دستگاه دوربين كنترل ترافيك اشاره كرد و گفت: يكي از دوربين‌ها در ورودي اتوبان قم( پل شهيد كاظمي)، ديگري در تقاطع شمالي حرم ، يكي ديگر از دوربين‌ها در قسمت شمال بهشت زهرا و چهارمين دوربين در سه راهي جاده قم- تهران در شرق بهشت زهرا نصب مي‌شود تا بدين منظور بتوانيم ترافيك ايجاد شده را كنترل كنيم.
رييس ستاد نوزدهمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) شهرداري تهران افزود: از اول ارديبهشت تاكنون حدود 600 تن ضايعات و زباله از مناطق اطراف حرم جمع‌آوري شده است و حدود 2 هزار متر مربع خاك و نخاله از منطقه جمع‌آوري شده است.
وي با اشاره به اينكه 6500 تن آسفالت و لكه‌گيري در منطقه حرم داشته‌ايم، گفت: حدود 10هكتار نيز پخش تراشه در برخي از پاركينگ‌ها داشته‌ايم.
وي افزود: امسال تعداد چادرهاي فرهنگي- اجتماعي را كاهش داده‌ايم ولي به جاي آن وسعت چادرها را افزايش داده‌ايم تا سالن آمفي‌تئاتر و پخش فيلم داشته باشند.
عيديان افزود: فضاي سبز، پاك‌سازي ، جمع‌آوري سگ‌هاي ولگرد، جنگل‌كاري، بازسازي و اصلاح فضاي سبز، شسشتوي جداول، رنگ‌آميزي سرويس‌هاي بهداشتي در اين محدوده در دستور كار قرار گرفته است.
پايان پيام
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن