تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815371738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيلم جديد اسپيلبرگ كار خود را با قدرت آغاز كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فيلم جديد اسپيلبرگ كار خود را با قدرت آغاز كرد
چهارمين فيلم مجموعه ماجرايي "اينديانا جونز" در اولين روز اكران در آمريكاي شمالي روز پنجشنبه در 4260 سينما 25 ميليون دلار فروخت و هر چند ركورد نشكست، اما فيلم پرفروش روز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ورايتي اعلام كرد با توجه به اينكه دوشنبه اين هفته در آمريكا روز قربانيان جنگ و تعطيل است، پارامونت تصميم گرفت "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" استيون اسپيلبرگ به تهيه‌كنندگي جرج لوكاس را يك روز زودتر و از پنجشنبه همزمان با سراسر دنيا در اين كشور به نمايش درآورد تا از تعطيلات پنج روزه استفاده كند.

بلانشت و فورد در صحنه‌اي از "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين"

هريسن فورد در چهارمين قسمت "اينديانا جونز" پس از 19 سال بار ديگر نقش باستانشناس ماجراجو را تكرار كرده است. داستان در 1957 روي مي‌دهد و اين بار ايندي براي پيدا كردن جمجمه‌اي حاوي قدرت‌هاي اسطوره‌اي با يك مامور اهريمني KGB با بازي كيت بلانشت رقابت ‌كند. شيا لابوف، كارن آلن، ري وينستن، جان هرت و جيم برودبنت بازيگران فيلم هستند.

"قلمرو جمجمه بلورين" پس از "جنگ‌هاي ستاره‌اي: انتقام سيت" (50 ميليون دلار)، "ماتريكس دوباره پرشده" (5/42 ميليون دلار) و "جنگ‌هاي ستاره‌اي: حمله كلون‌ها" (1/30 ميليون دلار) در فهرست فيلم‌هاي اكران روز پنجشنبه در مكان چهارم ايستاد. هر سه فيلم قبلي ماه مه به نمايش درآمدند. "اينديانا جونز 4" چهارشنبه با 2/2 ميليون دلار در فرانسه و بلژيك افتتاح شد.

مجموعه "اينديانا جونز" سال 1981 با فيلم سينمايي "مهاجمان صندوقچه گمشده" آغاز شد و دومين قسمت آن در 1984 با عنوان "اينديانا جونز و معبد مرگ" به نمايش درآمد. سومين قسمت مجموعه "اينديانا جونز و آخرين جنگ صليبي" بود كه سال 1989 ساخته شد. سه فيلم اول "اينديانا جونز" بيش از 2/1 ميليارد دلار فروش داشتند.
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن