تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816532513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني سازمان تربيت بدني حامي حق ورزشكاران ايثارگر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني سازمان تربيت بدني حامي حق ورزشكاران ايثارگر باشد
تهران- حيات

رييس اداره ورزش اداره كل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: رييس سازمان تربيت بدني به عنوان متولي ورزش كشور، حامي حق ورزشكاران جامعه ايثارگري باشد.
صادق رضايي در گفتگو با خبرنگار حيات، ضمن اعلام اين مطلب گفت: فرزندان شهدا و ايثارگران و ورزشكاران ايثارگر بهترين سفيران و مبلغان نظام جمهوري اسلامي ايران هستند.
وي با اشاره به كسب سهميه حضور در مسابقات المپيك توسط محمدرضا رودكي افزود: محمدرضا رودكي فرزند شهيد است كه در مسابقات رده جوانان آسيا در كشور سوريه نيز موفق به كسب مقام قهرماني شده بود.
رضايي به پيروزي محمدرضا رودكي در مسابقات سهميه المپيك اشاره كرد و گفت: براي حضور در مسابقات المپيك 2008 پكن در رشته جودو، محمدرضا رودكي و سيد محمود ميران با يكديگر به رقابت پرداختند كه رودكي در دور اول موفق به شكست ميران شد و سهميه حضور در المپيك را كسب كرد.
وي ادامه داد: محمدرضا رودكي اواخر هفته گذشته براي حضور در يك تورنمنت و آمادگي پيش از المپيك به كشور مسكو اعزام شده است.
رضايي ، رودكي را به عنوان الگوي جوانان به ويژه اعضاي جامعه ورزش معرفي كرد و گفت: محمدرضا رودكي در هنگام دريافت مدال خود در مسابقات سوريه، به عنوان حمايت از مردم مظلوم فلسطين، چفيه اش را بر دوش انداخت كه با انعكاس شديدي در جهان روبه رو شد.
وي با اشاره به اينكه تا آن زمان كسي از اينكه رودكي فرزند شهيد است اطلاعي نداشت گفت: اداره كل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران در راستاي سياست هاي اين سازمان وظيفه حمايت از ورزشكاران ايثارگر تا حد قهرماني را برعهده دارد ضمن اينكه از ساير فدراسيون ها و سازمان تربيت بدني نيز اين توقع مي رود كه در شرايط مساوي ميان ورزشكاران عادي و ورزشكاران ايثارگر، بدون تضييع حق ديگران به فرزند شاهد و ايثارگر عنايت ويژه اي داشته باشند.
رضايي افزود: فرزندان شاهد و ايثارگر ورزشكار، بهترين سفيران و مبلغان نظام جمهوري اسلامي ايران در مسابقات آسيايي و بين المللي هستند.
وي به وجود برخي شايعات در مورد حضور ميران به جاي رودكي در المپيك اشاره كرد و تاكيد كرد: عليرغم اينكه سيد محمود ميران قهرمان كشور و نايب قهرمان جهان است و از نظر اخلاقي نيز ورزشكار شايسته اي است ولي محمدرضا رودكي نيز جوان با انگيزه است كه پس از پيروزي بر رقيب خود آرزوي حضور در بزرگترين رويداد ورزشي دنيا را دارد.
رضايي تصريح كرد: اداره كل تربيت بدني بنياد شهيد و امور ايثارگران از مهندس علي آبادي، معاون رييس جمهور و ريس سازمان تربيت بدني به عنوان متولي امور ورزش كشور تقاضا دارد از بروز چنين شايعاتي در جامعه جلوگيري كند و حامي و مدافع حقوق ورزشكاران ايثارگر باشد.
وي با آرزوي موفقيت و كسب مدال زرين طلا و افتخار آفريني براي كشور براي محمدرضا رودكي در رقابت هاي المپيك 2008 پكن گفت: ورزشكاران ايثارگر در جامعه ورزش كشور داراي جايگاه ويژه اي هستند و موفقيت ها و افتخارات فراواني براي كشور كسب كرده اند كه از آن جمله مي توان به اميد خانبابايي فرزند جانباز و نايب قهرمان فوتبال المپيك ناشنوايان، مسلم خون سياووشان فرزند جانبار و نايب قهرمان كاراته جهان، سيد ميثم حسيني فرزند شهيد، قهرمان كشتي آسيا ، حميد سيفي فرزند شهيد و قهرمان دانشجويان آسيا و جهان در رشته كشتي و اصغر نادعلي فرزند شهيد و بازيكن تيم فوتبال استقلال اشاره كرد.
پايان پيام
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 651]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن