تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه خبر از شهرستان رودسر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سه خبر از شهرستان رودسر
داخلي. اجتماعي.

جسد يكي از دو ماهيگير كلاچايي ناپديد شده در سواحل چمخاله لنگرود كشف شد.

با گذشت بيش از ‪ ۷۵‬روز از ناپديد شدن دو ماهيگير در سواحل كلاچاي شهرستان رودسر بالاخره جسد يكي از اين دو ماهيگير ديروز با تلاش پرسنل حراست دريا چمخاله لنگرود در سواحل اين منطقه كشف شد.

گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا حاكيست جسد " علي عيسي زاده " ‪ ۴۱‬ساله اهل و ساكن روستاي لزرجان بخش كلاچاي ديروز پس از كشف به خانواده‌اش تحويل داده و در زادگاهش لزرجان بخش كلاچاي به خاك سپرده شد. تلاش براي يافتن ماهيگير ديگر به نام محمد پور صفري ‪ ۳۸‬ساله اهل و ساكن كلاچاي همچنان ادامه دارد.

رئيس اداره شيلات شهرستان‌هاي رودسر و املش در گفتگو با خبرنگار ايرنا گفت : اين دو ماهيگير در ‪ ۱۵‬اسفند ماه ‪ ۸۶‬با يك فروند قايق موتوري براي صيد ماهي به سواحل بخش كلاچاي رفته بودند كه متاسفانه به علت ناآشنايي با فنون شنا و عدم اطلاع از چگونگي وضعيت جوي گرفتار امواج متلاطم دريا شدند و جان خود را از دست دادند و تا ديروز اثري از آنها پيدا نشده بود.

***
‪ ۵۰‬نفر در اكيپ امداد ساحلي شهرستان رودسر فعاليت دارند.

رئيس جمعيت هلال احمر رودسر گفت: همزمان با شروع فصل گرما و استفاده مردم از سواحل درياي خزر ‪ ۵۰‬نفر در اكيپ امداد ساحلي اين شهرستان فعاليت خواهند داشت.

"اسماعيل صفري " روز شنبه در گفتگو با ايرنا افزود : در اين اكيپ ‪۵۰‬ نفره ، امدادگران ، پزشكان ، راننده و ناجيان غريق در طرح‌هاي دولتي و آزاد مشاركت دارند.

وي در ادامه افزود : در اين شهرستان سه طرح دولتي و ‪ ۱۵‬طرح آزاد وجود دارد كه براي هر طرح يك ناجي غريق پيش بيني شده است كه به گفته وي، ناجيان غريق در ‪ ۴۰‬كيلومتر نوار ساحلي از رودسر تا چابكسر در مواجهه با حوادث احتمالي وارد عمل مي‌شوند.

رئيس جمعيت هلال احمر رودسر از مسافران تابستاني كه به اين شهرستان عزيمت مي‌كنند خواست در استفاده بهينه از مواهب دريا دقت لازم را داشته باشند.

***
‪ ۱۰‬درصد سرجمع اعتبارات شهرستان رودسر به بحث خشكسالي و كم آبي اختصاص يافت.

فرماندار رودسر گفت: از مجموع اعتبارات شهرستان رودسر امسال ‪ ۱۰‬درصد اعتبار براي جبران كم آبي و خشكسالي اختصاص يافته است.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ايرنا " رضا دوست جلالي " در نشست كميته برنامه ريزي رودسر افزود: ‪ ۸۲۳‬ميليون تومان از مجموع اعتبارت شهرستان رودسر براي جبران كم آبي و خشكسالي در نظر گرفته شده كه اين اعتبارات به دستگاه‌هايي همچون آب منطقه‌اي ، جهاد كشاورزي و آب روستايي تخصيص داده خواهد شد.

وي در ادامه افزود: اين ميزان اعتبار براي حفر و تجهيز پنج حلقه چاه عميق ، ايستگاه پمپاژ خشكلات ، تعمير و بازسازي آب بندان‌ها ، لايروبي چاهها ، آبرساني سيار ، تكميل آب شرب سياهكلرود و تعمير و مرمت چاههاي زراعي و كشاورزي هزينه خواهد شد .

فرماندار رودسر گفت: خوشبختانه از مجموع حدود ‪ ۱۱‬هزار هكتار از اراضي شاليزاري شهرستان رودسر ‪ ۹۷‬درصد زمين‌ها شخم زده شده و ‪ ۹۴‬درصد زمين ها نشاكاري شده و تنها ‪ ۹۰‬هكتار از اراضي شاليزاري كشت نشده و دست نخورده باقي مانده است.

وي همچنين به پروژه‌هاي سفر رياست محترم جمهور به شهرستان رودسر اشاره و گفت: از ‪ ۱۷۲‬پروژه مربوط به سفر رياست محترم جمهور تمامي پروژه‌ها فعال و حدود ‪ ۸۰‬درصد پيشرفت فيزيكي دارند.ك/‪۳‬
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1029]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن