تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815194514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير آموزش و پرورش درميان: دانش آموزان را نبايد سرگرم امور بيهوده و بي‌نتيجه كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير آموزش و پرورش درميان: دانش آموزان را نبايد سرگرم امور بيهوده و بي‌نتيجه كرد
خبرگزاري فارس: مدير آموزش و پرورش درميان بر جلوگيري از اتلاف وقت دانش آموز و مربي تاكيد كرد و گفت: با پرداختن به اموري كه نتيجه چنداني ندارد دانش آموزان را سرگرم نكنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، محمدحسين بهداني امروز در گردهمايي مديران ابتدايي و راهنمايي اين شهرستان خطاب به مديران افزود: در محيط‌هاي آموزشي از ديد كلان مديريت زمان، وقتي درست اعمال مي‌شود كه بتوان با صرف زماني مشابه ديگر مراكز آموزشي نتايج به مراتب بهتري بدست آورد و بايد در زماني كه در اختيار داريم بيشترين مطالب و مهارت ها را به دانش آموزان بياموزيم.
وي ادامه داد: مديران واحدهاي آموزشي به مهارت‌هاي فراواني نياز دارند و شما مديران كه اداره امور آموزشي و پرورشي مدارس را بر عهده داريد بايد خود را به مهارت‌هاي گوناگون و قابل قبول تجهيز كنيد كه يكي از ضروري ترين اين مهارت‌ها استفاده بهينه از وقت يا مديريت زمان است.
مدير آموزش و پرورش درميان تصريح كرد: براي اين كه به چنين سطحي از موفقيت برسيم بايد مربيان ما به درك مناسبي از مهارت برسند و با مديريت وقت و زمان آشنا شوند و از همه مهم تر مديران واحدهاي آموزشي ديد وسيع و عميقي نسبت به نحوه صرف وقت و زمان پيدا كنند.
بهداني هدف از برگزاري اين گردهمايي را ارائه توصيه‌هاي لازم به مديران مدارس در زمان ثبت نام دانش آموزان اعلام كرد و گفت: شما مديران بايد در زمان ثبت نام تمهيدات لازم را براي خانواده‌ها مهيا كرده تا آنها بتوانند بدون هيچ گونه دغدغه‌اي نسبت به ثبت نام فرزندانشان در مدارس اقدام كنند و لازم است مديران دستورالعمل هاي لازم را رعايت و از دريافت هر گونه وجهي به جز وجوه كتب درسي و بيمه حوادث خودداري كنند.
وي به نتايج بازديدهاي گروهي در طول سال تحصيلي از مدارس اشاره كرد و افزود: در طول سال تحصيلي از بيشتر مدارس سطح شهرستان بازديد به عمل آمده كه اين بازديدها نتايج خوبي به همراه داشته است و اگر در مدرسه‌اي نيز موردي مشاهده شده تذكرات لازم به منظور اصلاح ارائه شده است.
قادري كارشناس ارزيابي عملكرد مديريت آموزش و پرورش درميان نيز توصيه‌هاي لازم را جهت ثبت نام دانش آموزان به مديران مدارس ارائه كرد و از آنان خواست كه مدارك و اسناد دانش آموزان و مدرسه را به نحو احسن تنظيم كنند تا در بازرسي‌هايي كه از سوي اداره و سازمان انجام مي شود مشكلي مشاهده نشود.
در پايان گردهمايي كارگاه هاي آموزشي توسط كارشناسان آموزش صورت گرفت و مديران با برخي مفاد آيين نامه اجرايي مدارس در زمينه ثبت نام دانش آموزان در مدارس آشنا شدند.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 4 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 316]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن