تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804649463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خواندنی های دور دنیا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: خواندنی های دور دنیا رضا زاده چه خواهد کرد؟/ عزیمت پادشاه مالزی به فرودگاه با فیل/ ورود گونه ای جدید از اردک ها به هند/ افزایش استفاده از ماهی تن در ژاپن/ ممنوعیت بازی با تایر در فیجی/ کشف جسد بلند قامت ترین جوان تایلند/ کشف قدیمی ترین سد دنیا در ترکیه

رضا زاده چه خواهد کرد؟ با تصویب قانون اخیر کمیته المپیک آسیا مبنی بر عدم استفاده شعارهای مذهبی در میدان مسابقات، یک روزنامه  چاپ امارات در مقاله ای آورده است: رضازاده در آینده چه خواهد کرد؟ به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "days7" رضازاده همواره در زمان برگزاری مسابقات وزنه برداری روی لباس خود "یا اباالفضل" را حک می کند و طبق قانون در آینده نباید دست به چنین کاری بزند. این روزنامه افزود: حال باید منتظر ماند و دید این ورزشکار ایرانی در مسابقات آتی چه خواهد کرد و باز هم دست به این کار خواهد زد یا خیر.

عزیمت پادشاه مالزی به فرودگاه با فیل پادشاه مالزی با استفاده از فیل و گروه بدرقه کننده خود، مسیر کاخ تا فرودگاه کوالالامپور را طی کرد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "کوالالامپور نیوز" نوشت: سید سراج الدین، پادشاه مالزی طبق عادت دیرینه خود با استفاده از فیل به اتفاق همسرش به فرودگاه رسید. این روزنامه افزود: سید سراج الدین به همراه فوزیه همسرش در مقام دوازدهمین پادشاه مالزی از فیل به عنوان وسیله نقلیه استفاده می کند و با ورود به سال پنجم دوره حکومت گردشی، آماده کناره گیری می شود.  

ورود گونه ای جدید از اردک ها به هند گونه ای جدید از اردک های وحشی برای اولین بار وارد پارک ملی "وان ویهار" هند شدند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "دهلی تایمز" نوشت: این گونه اردک با بال های رنگین و دوران تخم گذاری در دو فصل سال برای اولین بار وارد هند شده و به همین علت پرنده شناسان برای شناسایی علت ورود آن ها در حال تحقیق هستند. این روزنامه افزود: حتی شکارچیان نیز برای صید اردک های تازه وارد، مردد هستند و نمی دانند که می توانند با ورود فصل زمستان دست به این کار بزنند یا خیر.

افزایش استفاده از ماهی تن در ژاپن استقبال مردم ژاپن از ماهی تن در بازارهای این کشور به نحو چشمگیری رشد داشته است. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "آساهی شیمبون" نوشت: صید ماهی تن هم راحت تر است و هم اینکه جوانان می توانند با کمترین امکانات به این کار بپردازند. از طرفی دیگر با خطراتی که روغن کنسرو تن های ماهی ایجاد می کند، مردم ژاپن به استفاده ساده این نوع ماهی به صورت کبابی روی آورده اند.

ممنوعیت بازی با تایر در فیجی کودکان حاشیه نشین شهر "سووا" واقع در فیجی، از بازی با تایرهای فرسوده منع شدند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)،   روزنامه "فیجی سان" نوشت: گروهی از گماشتگان مخالف دولت با استفاده از تایر، مواد منفجره را به نزدیکی خودروهای حامل شخصیت های سیاسی نزدیک می کنند و با انفجار آن، جان آن ها را می گیرند. این روزنامه افزود: در حال حاضر کودکان حاشیه نشین، سرگرمی دیگری جز بازی با تایر ندارند و در بعضی موارد پلیس بدون دادن اخطار، به آن ها شلیک می کند.

کشف جسد بلند قامت ترین جوان تایلند بلندقامت ترین جسد متعلق به یک جوان ناشناس تایلندی بعد از 10 روز وقوع سیل در این کشور در استان "بانگ موانگ" کشف شد. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "پاتایا بلات" نوشت: بلندی قامت این پسر 27 ساله، دو متر و 10 سانت است و جسد وی بعد از یک هفته و نیم از بروز سیل کشف شده است. این روزنامه افزود: هنوز هویت اصلی این فرد کشف نشده اما قامت بلند و عضلات ورزیده بدن او حاکی از آن است که وی باید عضو یکی از تیم های ورزشی محلی باشد.

کشف قدیمی ترین سد دنیا در ترکیه یک سد خاکی سه هزار و 246 ساله هنوز در ترکیه کار می کند. به گزارش عصر ايران (asriran.com)، روزنامه "حریت" در بخش انگلیسی خود نوشت: این سد خاکی سال ها زیر گل های ناشی از بروز سیل مدفون شده بود و کاملا به صورت ناگهانی کشف شد. این روزنامه افزود: در حال حاضر با لایروبی این سد، مجددا آبرسانی به زمین های کشاورزی منطقه آغاز شده است اما کارشناسان باستانشناس آلمانی در مورد قدمت این سد هنوز مردد هستند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 394]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن