تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برگزاري برنامه‌هاي متنوع سالروز آزادسازي خرمشهر در چهارمحال و بختياري گرامي داشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با برگزاري برنامه‌هاي متنوع سالروز آزادسازي خرمشهر در چهارمحال و بختياري گرامي داشته شد
خبرگزاري فارس: در استان چهارمحال و بختياري با برگزاري برنامه هاي متنوع سالروز آزادساري خرمشهر گرامي داشته شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهركرد، امروز جمعي از مردم شهركرد با حضور در تپه نورالشهدا شهركرد به قرائت دعاي پرفيض ندبه در جوار تربت شهداي دفاع مقدس پرداختند.
در اين مراسم كه به همت هيئت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بجتياري برگزار شد، جمعي از فرماندهان و يادگاران دفاع مقدس به تشريح نحوه عمليات رزمندگان اسلام پرداختند.
بر اساس اين گزارش در سالروز آزاد سازي خرمشهر از تابلو سرداران شهيد حسينعلي تركي و اسدالله كياني در روستاي هرچگان پرده برداري شد.
امروز همچنين نخستين يادواره شهدا روستاي چوبين در حسينيه اين روستا برگزار شد.
در اين مراسم عبدالجواد عبدالهي رئيس سازمان قضايي نيزوهاي مسلح استان اصفهان در سخناني از شهدا به عنوان رمز ماندگاري انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: تمامي موفقيت ها و افتخارات ما در صحنه‌هاي بين‌المللي و جهاني در گرو خون پاك و مطهر شهداست.
وي برگزاري يادواره شهدا را بهترين راه معرفي شخصيت ديني و اعتقادي رزمندگان دلير اسلام دانست و گفت: برگزاري اينگونه محافل به ما درس مي‌دهد كه راه و هدف را گم نكنيم.
اين گزارش همچنين حاكي است، امروز مراسم عصر شعر و خاطره با عنوان نخل‌هاي مقاوم به همت كانون فرهنگي ورزشي جوانان بسيج فارسان در سالن فرهنگسراي شهيد نظري اين شهر برگزار شد.
در اين مراسم ده تن از شعراي اين شهرستان آخرين سروده‌هاي حماسي خود را در باره حماسه آفريني طلايه داران فتح و پيروزي قرائت كردند.
صعود كاركنان ناحيه سپاه اردل به قله سوخته، برگزاري مسابقه نقاشي كودكان و نوجوانان در اردل، پياده روي بسيجيان گردان‌هاي عاشورا و الزهرا اردل و كوهپيمايي فرهنگيان بسيجي ناحيه مقاومت شهرستان كوهرنگ از ديگر برنامه‌هاي گزاميداشت سالروز آزادي خرمشهر در استان چهارمحال و بختياري بود.
انتهاي پيام،/ص
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 527]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن