تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812921085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه خرم‌آباد:نمايندگان مجلس براي مهار تورم تلاش كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه خرم‌آباد:نمايندگان مجلس براي مهار تورم تلاش كنند
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در دوره هشتم بايد براي مهار تورم، گراني و بيكاري جوانان تلاش كنند.

حجت‌الاسلام سيداحمد ميرعمادي در خطبه‌هاي اين هفته نمازجمعه شهر خرم‌آباد افزود: امروز مهمترين معضلات جامعه تورم، گراني و بيكاري مي‌باشد و مردم انتظار دارند نمايندگان به بهترين شيوه در راستاي كاهش اين مشكلات اقدامات اساسي را انجام دهند.

وي با اشاره به هفتم خردادماه روز آغاز فعاليت نمايندگان مردم در مجلس هشتم، اظهار داشت: ايجاد اشتغال و بهبود بخشيدن شرايط اقتصادي كشور بايد در اولويت برنامه‌هاي نمايندگان مجلس هشتم قرار گيرد تا مردم كمتر در رنج و عذاب باشند.

وي گفت:ايجادصنايع بزرگ جهت فراهم كردن زمينه‌اشتغال جوانان ورفع بيكاري در جامعه به عنوان خواسته اصلي مردم است چرا كه اقتصاد كنوني براي مردم به ويژه اقشار محروم بسيار سنگين است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتظار مي‌رود نمايندگان با همدلي و يكدلي كنار هم باشند تا در جهت كاهش اين مشكلات و معضلات اساسي جامعه قدم‌هاي مثبتي بردارند.

حجت‌الاسلام ميرعمادي در ادامه به سوم خرداد فتح خرمشهر اشاره‌كرد و افزود:
فتح غرورآفرين خرمشهر با انگيزه الهي، نمايشي از نصرت خداوند متعال بر مردم بود.

وي اضافه كرد: يكي از بزرگترين حوادث تاريخ انقلاب اسلامي دوران هشت سال دفاع مقدس بوده كه در اين هشت سال نقطه عطف آن عمليات بيت‌المقدس و فتح خرمشهر بوده است.

نماينده ولي فقيه درلرستان افزود: به‌رغم بسيج‌شدن تمام قدرت‌هاي استكباري عليه ايران، اما مردم ايران اسلامي با وحدت، همدلي، ايمان راسخ و توكل به خداوند به اين پيروزي دست پيدا كردند.

وي يادآور شد: فتح خرمشهر به عنوان بازپس‌گيري سرزمين‌هاي اشغالي از دست دشمن واوج پيروزي رزمندگان اسلام در برابر استكبار جهاني بوده و ملت ايران نشان دادند كه مي‌توانند تمام موانع وتوطئه‌هاي دشمنان نظام وانقلاب را خنثي كنند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:بايد خاطرات حماسه‌ساز رزمندگان اسلام در زمان فتح خرمشهر را به نسل جوان انتقال داد.ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 436]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن