تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سومين همايش توجيهي عمره مفرده زائران استان تهران برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سومين همايش توجيهي عمره مفرده زائران استان تهران برگزار شد
اجتماعي. خدمات اجتماعي. خدمات اجتماعي
سومين همايش توجيهي عمره مفرده زائران استان تهران در دو نوبت صبح و عصر، امروز (جمعه) در سالن ‪ ۱۲‬هزار نفري ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار استان تهران، در اين همايش بيش از ‪ ۲۴‬هزار زائر استان تهران كه از خرداد ماه تا ‪ ۴‬تيرماه به حج عمره مفرده مشرف مي شوند، شركت كردند.

مدير حج و زيارت استان تهران در اين همايش گفت: به رغم توسعه حرم در شهر مكه كه منجر به خرابي ‪ ۱۵۰‬تا ‪ ۲۰۰‬هتل اطراف حرم شده است و اين امر به مشكل تورم و گراني مسكن دامن زده ، اما سازمان حج و زيارت با تمام تلاش سعي كرده با همان قيمت قبلي به زائران خدمات رساني كند.

سعيد شيباني افزود: ما اميدواريم زائران با سعه صدر مشكلات ناشي از آلودگي صوتي و گرد و غبار حاصل از توسعه حرم و خرابي هتل‌ها را تحمل كنند.

وي از زائران حج عمره سال ‪ ۸۷‬خواست با تمام مديران راهنماي كاروانها هماهنگي و همكاري لازم را داشته باشند و از اين سفر معنوي به نحو احسن استفاده كنند.

وي در پايان اظهار داشت: تمام تمهيدات لازم براي اسكان و رفاه زائران در مكه مكرمه پيش بيني شده و زائران هيچ گونه نگراني در اين مورد نداشته باشند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن