تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه قشم: فتح خرمشهر پيروزي ايمان بر سلاح‌هاي مدرن بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه قشم: فتح خرمشهر پيروزي ايمان بر سلاح‌هاي مدرن بود
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

امام جمعه قشم گفت: سوم خرداد يادآور دلاورمرداني است كه با همت بلند خود پيروزي ايمان و اخلاص و اعتقاد به ولايت را در مقابل مدرنترين سلاح‌ها، به نمايش گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمين عباس رمضاني پور در خطبه‌هاي اين هفته‌نمازجمعه قشم، افزود: دشمنان اسلام با پيروزي رزمندگان اسلام در عمليات بزرگ فتح‌المبين، فهميدند كه قدرت نظامي و سلاح‌هاي فوق مدرن نمي‌تواند با قدرت ايمان ملت‌ها مقابله كند.

وي، با اشاره به بيانات امام خميني (ره) در خصوص فتح خرمشهر، مقاومت را بهترين سلاح درمقابل توطئه دشمنان اسلام برشمردو بهترين شكل آن را در آزاد سازي خرمشهر و شكست صهيونيسم در لبنان دانست.

خطيب جمعه شهرستان قشم، ادامه داد: حماسه سوم خرداد حتي براي كساني كه اين حماسه بزرگ قرن را آفريدند قابل وصف نيست و به راستي دست خدا را در اين فتح بزرگ مي‌توان مشاهده كرد.

امام جمعه‌قشم، هتك حرمت به ساحت مقدس اميرالمومنين در نجف اشرف در سال ‪ ۱۳۸۳‬و همچنين هتك حرمت اخير به قرآن كريم توسط آمريكاييان را محكوم كرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري، گفت: اين حركات نشانه جهل دشمنان اسلام‌است و هيچ چيزي از شان و عظمت اولياي دين و كتاب مقدس قرآن كم نمي‌كند و در مقابل بر پستي و رذالت دشمنان دين خدا مي‌افزايد.

وي، با اشاره به فعاليت مجلس هشتم ازنمايندگان مجلس خواست قدر ملتي را كه هميشه در برابر دشمنان بيروني نظام ايستادگي مي‌كنند، بدانند و با دشمنان اقتصادي و معيشتي مردم با هماهنگي با دولت و قوه قضاييه مقابله كنند و مانع از روند گراني‌ها شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمين رمضاني پور، ايجاد تعاوني‌ها را از اصول‌قانون اساسي برشمرد و با اشاره به مشكلات فراواني كه در مسير تعاوني‌هابخصوص درامر ساخت مسكن وجود دارد، از مسوولان شهرستان قشم خواست در رفع مشكلات تعاوني‌ها كمر همت ببندند و تعاوني‌هايي همانند ايثارگران كه خرمشهر را آزاد كردند و تعاوني فرهنگيان و ديگر تعاوني‌ها را مساعدن كنند.

وي، با اشاره به مشكلات تنها بيمارستان شهرستان قشم، اظهار داشت:اي كاش نام مقدس حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، بر روي اين بيمارستان نبود ساختماني كه هيچ شباهتي به بيمارستان ندارد و با امكانات بسيار پيش‌پا افتاده آن اگر كسي دچار مشكل آپانديس شود به‌دليل نياز به اعزام به بندرعباس، احتمال مرگ او بسيار زياد است.

امام جمعه قشم،ازمسوولان دانشگاه امور پزشكي استان هرمزگان خواست به فكر چاره‌اي اساسي براي مشكلات درماني مردم قشم باشند.

وي، با اشاره به كمبود آب و برق از همه شهروندان قشمي خواست با توجه به كمبود نزولات آسماني در صرفه‌جويي آب و برق همت گمارند.

خطيب جمعه قشم، با اشاره به تلاش مسوولان شهرستان براي رفع مشكلات مردم، از پخش شب نامه‌ها عليه مسوولان به عنوان آب به آسياب دشمن ريختن ياد كرد و خواستار حمايت مردم از مسوولان شهرستان قشم شد.ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن