تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815156663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سليمان: نجات لبنان يك مسئوليت ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سليمان: نجات لبنان يك مسئوليت ملي است
وي در عين حال تاكيد كرد كه يك طرف و گروه به تنهايي نمي تواند وطن را بازسازي كند، بلكه اين مسئله بايد با اراده سياسي تمام گروهها و فراهم شدن نيات صادقانه در اين زمينه صورت گيرد.
فرمانده ارتش لبنان و نامزد رياست جمهوري اين كشور تصريح كرد : نجات لبنان يك مسئوليت ملي و بر عهده تمام گروهها است.

به گزارش خبرگزاري مهر،"ميشل سليمان" در گفتگو با روزنامه "السفير" چاپ لبنان خاطرنشان كرد : من به تنهايي نمي توانم كشور را نجات دهم. اين ماموريت همه است و من تمايل دارم رجال سياسي به فراهم كردن اراده سياسي جامع براي تحقق مشاركت ملي واقعي قانع شوند.

نامزد رياست جمهوري لبنان كه روز يكشنبه به عنوان رئيس جمهور انتخاب خواهد شد؛ در ادامه گفت : برقراري امنيت به (زور) بازو نيست، بلكه نيازمند اراده سياسي مشترك است.

وي در عين حال تاكيد كرد كه يك طرف و گروه به تنهايي نمي تواند وطن را بازسازي كند، بلكه اين مسئله بايد با اراده سياسي تمام گروهها و فراهم شدن نيات صادقانه در اين زمينه صورت گيرد.

سليمان افزود: ما بايد با وحدت داخلي، از لحاظ امنيتي و سياسي خود را تقويت كنيم تا از اين طريق بتوانيم با متغيرات منطقه اي هماهنگي و سازگاري داشته باشيم. اگر اين متغيرات در قبال لبنان مثبت بودند؛ ما با آنها همكاري و اگر منفي بودند با وحدت خود با آنها مقابله يا تلاش خواهيم كرد تا حد امكان بي طرف باشيم.

به گزارش مهر، گروههاي لبناني روز چهارشنبه اول خرداد، پس از پنج روز رايزني و گفتگوي فشرده در شهر دوحه در نهايت توافقنامه اي را براي حل بحران سياسي اين كشور امضا كردند كه بر انتخاب ژنرال ميشل سليمان به رياست جمهوري لبنان ظرف 24 ساعت، تشكيل دولت وحدت ملي همراه با اعطاي يك سوم تضميني به گروههاي مخالف دولت فواد سنيوره (گروههاي طرفدار تشكيل دولت وحدت ملي) و عمل به قانون انتخابات سال 1960 ميلادي با درنظر گرفتن بيروت به عنوان سه حوزه انتخابيه تاكيد دارد.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 332]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن