تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده شهركرد:راي مردم به چهره‌هاي جديد تاكيدي بر تغييرات در هيات رييسه مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده شهركرد:راي مردم به چهره‌هاي جديد تاكيدي بر تغييرات در هيات رييسه مجلس است
سياسي.

نماينده شهر كرد در مجلس شوراي اسلامي گفت: درست است كه مردم باز هم به جريان اصولگرايي راي دادند و افرادي را در همين راستا انتخاب كردند اما انتخاب افراد جديد حاكي از آن است كه مردم علاقه مند هستند يك هيات رييسه جديد و در فرآيندي جديد در مسير اصولگرايي اداره مجلس را بدست گيرد.

مرتضي تمدن روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا با بيان اين كه حدود ‪ ۲۰۰‬نفر از نمايندگان مجلس هفتم به مجلس هشتم راه پيدا نكرده‌اند و افراد جديدي جايگزين شده اند،
افزود: مردم با انتخابشان خواستار تغييرات در مجلس شده اند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم كه به اين پرسش پاسخ مي‌داد، ويژگي هاي هيات رييسه مطلوب در مجلس هشتم چيست؟، تصريح كرد: به اعتقاد من نبايد كساني اصرار بر حفظ وضع موجود در اداره مجلس داشته باشند چرا كه اين نوع نگاه با خواست و تفكر مردم منافات و فاصله دارد.

وي خاطرنشان كرد: اين تغييرات بايد شامل هيات رييسه و روساي فراكسيون هاي مختلف مجلس شود.

تمدن در ادامه اين گفت وگو به جايگاه رييس مجلس اشاره كرد و گفت :به اعتقاد من رييس مجلس بايد داراي چهره‌اي ملي وبين‌المللي باشد تا بتواند در مسوليت خطير خود بخوبي انجام وظيفه كند.

نماينده شهركرد در مجلس خاطرنشان كرد : رييس مجلس هشتم بايد كسي باشد كه سالها سابقه درخشان كار اجرايي داشته و تلخ و شيرين قانون را چشيده و بر نقاط ضعف و قوت قانون به هنگام اجرا كاملا آشنا باشد.

** هيات رييسه بايد همواركننده مسير قانونگذاري براي نمايندگان باشد تمدن همچنين جايگاه هيات رييسه مجلس را خطير دانست و گفت : هيات رييسه بايد همواركننده مسير قانونگذاري براي نمايندگان باشد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس اضافه كرد: هيات رييسه در كنار رييس مجلس مي تواند با برنامه ريزي صحيح و اولويت بندي طرح‌ها و لوايح مسير را براي قانونگذاري موثر نمايندگان ملت فراهم كند.

عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس تصرح كرد : هيات رييسه همچنين مي‌تواند فضايي آرام و بدون تشنج را براي نمايندگان فراهم كنند تا آنها بتوانند با فراغ بال به انجام وظايف قانوني خود بپردازند.

---> ايرنا.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 414]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن