تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران : تداوم پيروزي ها در گرو صيانت و ترويج فرهنگ ايثار است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران : تداوم پيروزي ها در گرو صيانت و ترويج فرهنگ ايثار است


تهران – حيات

معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: تداوم پيروزي ها در گرو صيانت و ترويج فرهنگ ايثار است و اين فرهنگ پيروزي هاي بزرگي را براي ملت ما رقم زده است.
به گزارش خبرنگار حيات، حسين دهقان كه شب گذشته(پنجشنبه شب) در چهارمين كنگره ملي تجليل از ايثارگران سخن مي گفت، افزود: ملت ها با تاسي به ملت ما پيروزي هاي بزرگي را رقم زده اند و كينه دشمنان ما ناشي از همين معناست.
وي با اشاره به اينكه سوم خرداد يوم الله است گفت: چهارمين كنگره ملي تجليل از ايثارگران با هدف يادآوري شايستگي ملت در ديانت، يادآوري نصرت الهي، سپاسگزاري از حضرت دوست، پاسداشت ايثارگري ها و تجليل از ايثارگران و خادمان فرهنگ ايثار در سالروز فتح خرمشهر انجام مي شود.
دهقان سوم خرداد را روز شيرمردان و شيرزنان عرصه جهاد دانست كه بر پيمان خود استوار مانده اند و افزود: خداوند به آنها پاداشي به بزرگي شهادت عنايت كرد و اين همان تعبير اميرالمومنين است كه صادقان در عمل شايسته دريافت نصرت الهي هستند.
وي با بيان اينكه ايثار و شهادت يك مكتب و فرهنگ است گفت: ايثار و شهادت براي انسان ها پيام آزادي، معرفت، استقلال، شرف، امنيت و آسايش در همه مكان ها و زمان ها دارد همان سرخطي كه خميني در دفتر انقلاب و در جبهه حق و باطل با سرانگشت هنرمندانه خويش نوشت.
وي با اشاره به اينكه تمام موفقيت هاي حاصله ناشي از روحيه ايثارگري است گفت: ايثارگري سرمايه اي است كه صفحات پيروزي را براي ملت ما رقم زده و ما خداوند را براي تمام نعمت هايي كه به ملت ما داده سپاسگزاريم.
دهقان با اظهار اميدواري نسبت به ادامه برگزاري اين گونه مراسم گفت: اين نوع مراسم كه با تجليل از ايثارگران برگزار مي شود بايد با ابعاد گسترده تر برگزار شود تا ملت ما و به تبع آن ساير ملل از آن بهره برند.
همچنين در اين مراسم از كتاب كتاب شناسي خرمشهر و سه آلبوم عكس شهدا كه به همت معاون پژوهش بنياد شهيد و امور ايثارگران تهيه شده بود پرده برداري شد.
پايان پيام
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن