تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820531487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت استان مركزي ويژه سوم خرداد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش پيشكسوتان جهاد و شهادت استان مركزي ويژه سوم خرداد برگزار شد
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد. همايش
درآستانه سوم خرداد همايش بزرگ پيشكسوتان جهاد و شهادت استان مركزي عصر پنجشنبه در سالن پيامبر اعظم (ص) استانداري استان مركزي برگزار شد.

در اين همايش از خانواده‌دو عطيفه و سردار شهيد رحيم آنجفي با اهدا لوح و تنديس اين همايش تقدير شد.

همچنين در اين همايش ضمن بيان خاطره گويي توسط يكي از رزمندگان اسلام، صحنه‌هايي از دوران دفاع مقدس، پخش سرود ممد نبودي تا ببيني و خواندن سرود حماسي برگزار شد.

وزيرسابق كشور در اين همايش گفت: سوم خرداد نماد صبر و مقاومت ملت رشيد ايران اسلامي است.

"مصطفي پورمحمدي" افزود: صبر و پايداري در قرآن به پيروزي ختم مي‌شود كه سوم خرداد نويد الهي ثابت شد.

وي گفت: ما امروز به خانواده معظم شهيدان افتخار مي‌كنيم و اين عزيزان جايگاه‌بالايي در نزد مردم قدردان ايران دارند كه اين مهم در هيچ كجاي حهان نمود ندارد.

وي افزود: فرهنگ ايثار و شهادت بايد در جامعه حفظ و تقويت شودچون دراين فرهنگ تلسيم در برابر ظالم معنايي ندارد.

پور محمدي گفت: استقلال، عظمت و اقتدار امروز نظام مرهون دلاورمرديها و شهادت طلبي رزمندگان اسلام است كه اين مهم نبايد فراموش و كم رنگ شود.

وي افزود: همه بايد در صبر و پايداري مقاومت كرده و با عمل صالح آن را حفظ كنيم و با صلابت در مسير توسعه و پيشرفت ايران اسلامي با قوت به راه‌خود با محوريت ولايت فقيه حركت كنيم.

وي‌گفت: تنها راه نجات كشور از توطئه‌هاي دشمنان توجه به تفكر جهادي است كه با ايمان و تقوا مي‌توان پيروزي و سربلندي را حفظ كرد.

استاندار استان مركزي نيز در ادامه اين همايش گفت: ملت رشيدايران اسلامي با پيروزي فرزندان خود در عمليات بيت‌المقدس احساس سر افرازي كرده و امام راحل نيز از اين افتخار را خشنود بودند.

"عبدالله سهرابي" افزود: آشنايي نسل جوان با اين رخداد تاريخ ساز ضروري است بنا براين مسووليت مسوولان فرهنگي، تبليغي، شهيد و شهادت بسيار سنگين است.

وي‌گفت: رزمندگان اسلام درعمليات بيت‌المقدس با كمترين امكانات و تجهيزات نظامي و تنها با توكل بر خدا و اطاعت پذيري از ولايت فقيه پيروزي در اين را رقم زدند كه به لحاظ علم نظامي اين امر امكان پذير نبود.

وي افزود: روز مقاومت، ايثار و پيروزي به دنيا ثابت كرد كه هر تجاوزي به كيان اسلامي با وجود جوانان و ملت ايثارگر و شهيد پرور محكوم به شكست است.

سردارسرتيپ دوم پاسدار " احمد سليم آبادي" فرمانده سپاه منطقه مركزي‌نيز در ادامه اين همايش نحوه پيروزي رزمندگان اسلام بر دشمن بعثي را در عمليات بيت‌المقدس تشريح كرد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 282]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن