تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار صفوي: خرمشهر نماد مقاومت و شهادت طلبي ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سردار صفوي: خرمشهر نماد مقاومت و شهادت طلبي ملت ايران است
داخلي. اجتماعي. دفاع مقدس. سوم خرداد.

مشاور فرماندهي كل قوا گفت: خرمشهر نماد مقاومت، شهادت طلبي و ولايتمداري ملت ايران است.

سردار سيديحيي رحيم صفوي روز پنجشنبه در يادواره ‪ ۶۳۰‬شهيد شهرستان ساوجبلاغ در مسجد صاحب الزمان (عج) شهر هشتگرد افزود: سوم خرداد يادآور حماسه‌هاي شيرين رزمندگان و ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس است و اين روز بازپس‌گيري بخشي از خاك پاك اين مرز وبوم را در اذهان تداعي مي‌كند.

وي خاطرنشان كرد: در طول ‪ ۱۹‬ماه كه خرمشهر در اشغال دشمن بود ارتش بعث عراق چنان تجهيزات و ادوات نظامي سنگيني در اين شهر مستقر كرده بود كه بسياري از كارشناسان نظامي و سياسي بازپس‌گيري آن را امري غير ممكن مي‌دانستند.

رحيم صفوي گفت: رزمندگان اسلام در عمليات بي‌نظير بيت‌المقدس كه از نظر فني و تكنيكي در نوع خود بي‌نظير بود يكي از درخشان‌ترين و مهمترين حماسه ها را خلق كردند.

وي خاطرنشان كرد: اين فتح در آن دوران سخت كه ايران حداقل امكانات و تجهيزات را در اختيار داشت سبب شادي و نشاط در بين ملت ايران شد و معادلات سياسي و بين‌المللي دشمنان اسلام را برهم زد.

مشاور فرماندهي كل قوا افزود: اكنون خرمشهر متبرك بنام شهيداني است كه مردان خوب روزگار بودند و نامشان هنوز در ايران اسلامي و در قلبها نقش بسته نقش بسته است.

وي ادامه داد: اين عمليات شناسنامه افرادي است كه با معمار انقلاب عهد و پيمان بستند و از كيان و ارزشهاي ديني دفاع كردند.

رحيم‌صفوي افزود: نسل امروز بايد همچون جوانان حماسه‌آفرين خرمشهر و دوران هشت سال دفاع مقدس پراز عشق و ايمان از خود گذشتگي باشد تا بتواند راه شهيدان والامقام را ادامه دهد.

وي تاكيد كرد: امروز دستيابي جوانان ايران به دانش هسته‌اي و پيروزي اين ملت در اين عرصه يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است كه توسعه اين دانش با هدف خدمات رساني جامع‌تر به مردم تلاش بيشتري را مي‌طلبد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن