تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821037541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين كنگره سراسري ادبيات مقاومت در كرمان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دومين كنگره سراسري ادبيات مقاومت در كرمان پايان يافت
داخلي. فرهنگي. كنگره. سراسري. مقاومت.

دومين كنگره‌سراسري ادبيات مقاومت روز پنجشنبه باحضور وزير علوم،تحقيقات و فناوري در تالار وحدت دانشگاه شهيد باهنر كرمان پايان يافت.

به گزارش ايرنا، معاون هماهنگ‌كننده بنياد حفظ آثار و نشرارزش‌هاي دفاع مقدس كشور در اين آيين گفت: مستندسازي واقعيت‌هاي جنگ ازمهمترين رسالت‌هاي اين بنياد است.

سردار پاسدار"محمدتقي خادمي"افزود: درحال حاضر بنياد حفظ آثار وارزش‌هاي دفاع مقدس بيش از صدها هزار سند از دوران دفاع مقدس را جمع آوري كرده است.

وي ادامه داد: با مستندسازي اين اسناد مي‌توان هزاران محصول فرهنگي و تحقيقاتي از دوران دفاع مقدس را در اختيار جوانان قرار داد.

وي، استقبال جوانان به شركت در كنگره‌هاي ادبي و فرهنگي دفاع مقدس را بي نظير توصيف كرد و گفت: ريشه اين عشق و علاقه جوانان در كارهاي تحقيقاتي است كه بنياد آغاز كرده است.

دبير علمي دومين كنگره سراسري ادبيات پايداري نيز در اين مراسم گفت: از ميان ‪ ۸۰‬مقاله ارسال شده به‌اين دبيرخانه، ‪۳۰‬مقاله به صورت پوستر و سخنراني ارايه شد.

دكتر "احمد اميري‌خراساني" افزود: اين كنگره طي دو روز به مباحثي مانند بررسي شعر مادي گرا و معنوي گرا، بررسي جايگاه ادبيات فارسي در كتاب‌هاي دانشگاهي، انعكاس انتفاضه فلسطين در شعر شاعران فلسطيني و بررسي مباني نظري دفاع مقدس در قرآن كريم پرداخت.

وي، آسيب شناسي ادبيات پايداري را امري ضروري دانست و ادامه داد: مباحث كنگره‌هاي بعدي نيز به صورت تخخصصي ارايه خواهد شد.

دبير اجرايي دومين كنگره سراسري ادبيات مقاومت نيز در گفت و گو باايرنا سطح كيفي و كمي مقالات ارايه شده در دومين كنگره را بهتر از دوره‌قبل عنوان كرد.

سرهنگ پاسدار "مهدي ابوالحسني" اظهار اميدواري كرد: با گسترش ادبيات پايداري در سطوح مختلف دانشگاهي، قشر دانشجو از اين گنجينه دفاع مقدس بهره بيشتري مي‌برد.

دومين كنگره سراسري ادبيات مقاومت طي روزهاي اول و دوم خرداد ماه به ميزباني كرمان در تالار وحدت دانشگاه شهيد باهنر اين شهر برگزار شد.ك/‪۲‬ ‪۶۵۹/۶۲۷/۷۴۳۸‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن