تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820860282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قم: مسوولان از تمام توان براي جذب اعتبارات سفر رييس جمهوري به قم استفاده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار قم: مسوولان از تمام توان براي جذب اعتبارات سفر رييس جمهوري به قم استفاده كنند
داخلي. اجتماعي. استانداري.

استاندار قم گفت: مسوولان اجرايي استان بايد از تمام توان و ظرفيتهاي موجود براي جذب اعتبارات سفر دوم رييس جمهوري اسلامي به قم استفاده كنند.

به گزارش ايرنا، محمد ناظمي اردكاني روز پنج شنبه در جلسه شوراي اداري استان افزود: در سفر دوم رياست جمهوري و هيات دولت به قم دوهزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه اين استان اعتبار اختصاص يافته كه بايد زمينه جذب آن را فراهم نماييم.

وي با اشاره به اينكه اعتبار فوق ‪۲۰‬برابر اعتبارات ساليانه استاني مي باشد گفت: مسوولان اجرايي براي جذب اين اعتبارات بايد فعاليتهاي خود را ‪ ۲۰‬برابر كنند.

وي تعامل و همكاري مسوولان را نيز در راستاي توسعه و عمران قم با اهميت دانست و گفت: لازم است براي جذب اعتبارات يك همگرايي و هم افزايي بين دستگاههاي اجرايي بوجود آيد و مطمئنا هرگونه واگرايي صدمات زيادي را متوجه استان خواهد كرد.

استاندار قم بااشاره به اينكه ما در شهر مقدس قم زندگي مي‌كنيم و فعل ما در پرتو بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه(س) قرار دارد گفت: اين مساله چراغ روشني را پيش روي ما قرار داده لذا بايد با استفاده از ظرفيت معنوي موجود كارآمدترين دستگاههاي اجرايي را در كشور داشته باشيم.

وي افزود: پيشرو بودن در فعاليت هاي عمراني نيز بايد بعنوان اولويتهاي كاري مسوولان قرار گيرد تا قم در تمام بخش‌ها سرآمد گردد.

ناظمي اردكاني درادامه توجه به نوآوري، شكوفايي و خلاقيتها، را براي ساختن قم بااهميت دانست و از مديران خواست كه با استفاده ازاين ظرفيت از حداقل‌ها به حداكثرها دست يابند.

وي افزود: بحث آموزش نيز براي تحقق نوآوري مهم است لذا مديران بايد آموزش نيروي انساني را براي توسعه استان با جديت دنبال كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جايگاه رفيع قم در جهان اسلام بر ضرورت توجه جدي به توليد فكر دراين استان تاكيد كرد و گفت:
مسوولان وظيفه دارند، زيرساختهاي فيزيكي آن را فراهم كنند تااين ماموريت مهم براي جهان اسلام به خوبي به پيش رود.

ناظمي اردكاني افزود: در بعد نظم اجتماعي نيز قم بايد سرآمد باشد تا علاوه بر الگو شدن براي كشور، در برنامه هاي پيش رو نيز موفقيتهاي خوبي كسب شود.

وي با اشاره به اينكه تغيير قم ازنظر وضع ظاهري نيز ضروري است گفت:
به همت مسوولان و دست اندركاران و مشاركت مردم بايد قم به عنوان يكي از تميزترين شهرهاي كشور و حتي دنيا معرفي گردد.

وي درادامه از مسوولان خواست براي تحقق تامين خدمات مورد نياز استان و خدمت به شهروندان و رفع نيازهاي اوليه آنان از جمله اشتغال، مسكن و معيشت از تمام ظرفيتهاي موجود استفاده كنند.

استاندار قم افزود: ما بايد پاسخگو باشيم و با تعهد و احساس مسووليت به اين مردم خدمت نماييم.

وي همچنين توجه به بحث اطلاع رساني را نيز بااهميت دانست و گفت: مديران و مسوولان با استفاده ازاين مهم مي‌توانند از نظرات مشورتي مردم استفاده كرده و آنان را در اجراي پروژه هاي مربوط به استان مشاركت دهند.ك/‪۲‬ ‪۵۴۸/۵۵۰‬
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن