تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811365018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي اظهاراتي از تلويزيون انگليس صورت گرفت انتقاد اوباما از ضعف دولت آمريكا در انجام گفت‌و‌گو با ديگران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي اظهاراتي از تلويزيون انگليس صورت گرفت انتقاد اوباما از ضعف دولت آمريكا در انجام گفت‌و‌گو با ديگران
خبرگزاري فارس : خبر شبكه چهار تلويزيون انگليس گزارشي را در باره مبارزات انتخابات رياست جمهوري آمريكا پخش كرد كه طي آن باراك اوباما دولت آمريكا را كه نمي‌تواند با دشمنانش به گفت و گو بپردازد مورد انتقاد قرار داد.


به گزارش خبرنگار فارس در لندن ، در خبر شبكه چهار تلويزيون انگليس گزارشي در باره مبارزات انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا و سخنراني هاي اين نامزدها در باره سياست هاي آينده شان پخش شد.
باراك اوباما نامزد دمكرات در انتخابات رياست جمهوري آمريكا در اظهاراتش بر لزوم مذاكره با ايران تاكيد كرد و گفت : آمريكا بايد با دشمنانش هم گفت‌وگو داشته باشد و اين ضعف دولت آمريكا است كه به گفت‌وگو نمي پردازد و بايد به همان روندي كه با اتحاد جماهير شوري سابق به گفت‌وگو پرداخته شد با ايران نيز وارد گفت‌وگو شد.
جان مك كين نامزد جمهوريخواه در انتخابات رياست جمهوري آمريكا از اظهارات باراك اوباما كه خواستار برقراري گفت‌وگو با ايران شده است ، انتقاد كرد و گفت : آنچه را كه سناتور اوباما در باره برپا شدن گفت‌وگو با ايران بدون وجود هيچ قيد و شرطي بيان كرده است و همچنين مقايسه اي را كه سناتور اوباما بين روساي جمهور اتحاد جماهير شوروي و ايران بيان كرده است همگي حاكي از اين هستند كه تا چه حد زيادي سناتور باراك اوباما فرد بي تجربه اي است‌.
جان مك كين گفت: نداشتن تجربه ، نقص بزرگي است كه نمي توان پذيرفت كه در فردي كه به عنوان رئيس جمهور آمريكا برگزيده مي شود ، وجود داشته باشد.
در اين گزارش خبري همچنين تصويري از باراك اوباما بر روي مجله‌اي نشان داده شد كه از وي به عنوان فردي كه با تروريسم و افراط گرايي مقابله نمي‌كند انتقاد شده بود و همچنين تصاويري از تبليغات تلويزيوني طرفداران نامزدهاي انتخاباتي جمهوريخواهان در آمريكا كه عليه باراك اوباما تبليغ مي كنند نشان داده شد.
يكي از تبليغات تلويزيوني جمهوريخواهان ، به مخالفت باراك اوباما با مجازات سنگيني كه براي باندهاي گانگستري در نظر گرفته شد بود اشاره كرده بود.
در اين تبليغ تلويزيوني كه از سوي جمهوريخواهان تهيه شده بود ، جمله اي اينچنين آورده شده بود : فردي كه نتواند با باندهاي گانگستري به طور جدي مقابله كند ، پس چگونه قادر خواهد بود كه با تروريسم مقابله كند ؟
تري هلت Terry Holt سخنگوي سابق كاخ سفيد در گفت‌وگوي ارتباط زنده‌اي با خبر شبكه چهار تلويوزيون انگليس در پاسخ به اين سوال كه چرا مردم آمريكا با توجه به وجود مشكلات اقتصادي اي كه اكنون در آمريكا وجود دارد ، همچنان بر روي مسائل مربوط به امنيت تاكيد مي كنند ، گفت : براي مردم آمريكا ، در تمامي شرايط ، زمان ها و موقعيت ها اولويت به تامين امنيت مربوط مي شود.
تري هلت افزود: براي مردم آمريكا مهمترين مسئله تامين امنيت آمريكا و مردمش است و به همين علت است كه در مبارزات انتخاباتي بايد بر روي اين مسئله تمركز شود.
وي همچنين گفت : نامزدهاي انتخاباتي در زمينه داخلي نيز بايد بر روي ارتباط پيدا كردن با مردم كار كنند و به مسائلي كه براي مردم مهم است بپردازند و جان مك كين اكنون سرگرم همين كار است.
انتهاي پيام/ز
 پنجشنبه 2 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن