تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812949613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين وضعيت ايراني هاي امارات/معدنچي گران قيمت ترين بازيكن النصر / سامره تمديد نكرد، خطيبي به الظفره پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين وضعيت ايراني هاي امارات/معدنچي گران قيمت ترين بازيكن النصر / سامره تمديد نكرد، خطيبي به الظفره پيوست
مهرزاد معدنچي هافبك ايراني تيم فوتبال الشعب امارات با عقد قراردادي يكساله به تيم فوتبال النصر اين كشور پيوست.

مدير برنامه مهرزاد معدنچي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرين وضعيت اين بازيكن گفت: معدنچي در حاليكه از تيم هاي الشارجه، الظفره، الشباب، النصر، الجزيره، الوحده و حتي تيم الشعب پيشنهاد داشت با عقد قرادادي يكساله به تيم فوتبال النصر امارات پيوست.

وي با بيان اينكه نمي تواند در حال حاضر مبلغ قرارداد معدنچي را فاش كند، افزود: تنها مي توان بگويم وي يكي از گرانقيمت ترين بازيكناني است كه النصر با آنها قرارداد امضا كرده كه اين مبلغ بيش از 5/1 ميليون دلار است.

محمد زماني همچنين در خصوص آخرين وضعيت سامره هم تاكيد كرد: با توجه به اينكه مهاجم الشعب هم دو پيشنهاد بسيار خوب دارد كه در حال بررسي آنهاست، هنوز قراردادش را با اين باشگاه تمديد نكرده است.

وي در مورد رسول خطيبي هم خاطرنشان كرد: اين مهاجم با توجه به سقوط الامارات به دسته دوم ليگ امارات، با عقد قراردادي يك ساله به ارزش يك ميليون دلار به تيم فوتبال الظفره پيوست.

اين منبع آگاه با اشاره به اينكه جواد كاظميان در حال حاضر به جز باشگاه الشباب، از دو تيم الشعب و الشارجه هم پيشنهاد دارد، در پايان در خصوص وضعيت ايمان مبعلي گفت: اين بازيكن هم با تيم النصر قراردادي يكساله به ارزش يك و نيم ميليون دلار امضا كرده است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن