تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دادگستري استان كرمان:ايجاد حوزه هاي قضايي امنيت را در مناطق محروم افزايش داده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس دادگستري استان كرمان:ايجاد حوزه هاي قضايي امنيت را در مناطق محروم افزايش داده است
كرمان - خبرگزاري مهر: احمد تويسركاني گفت: ايجاد حوزه هاي قضايي در مناطق دور افتاده و محروم باعث بالا رفتن ميزان امنيت در اين مناطق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمان، تويسركاني عصر امروز در جلسه شوراي قضايي استان كرمان اظهار داشت: براي كاهش نا امني و رسيدگي به پرونده هاي قضايي، چهار حوزه قضايي در شهرهاي فهرج، نرماشير، قلعه گنج و ريگان تشكيل شده است كه سهم بالايي را در ايجاد امنيت در اين شهرها ايفاء كرده اند.

وي تصريح كرد: در جهت تسريع در رسيدگي به پرونده هاي قضايي برنامه هايي در ابعاد نرم افزاري و سخت افزاري در استان كرمان در حال انجام است كه استان كرمان را در اين زمينه در كشور جزء استانهاي پيشرو قرار داده است.

تويسركاني با اشاره به فعال كردن شوراهاي حل اختلاف در استان خاطرنشان كرد: فعاليت شوراهاي تخصصي حل اختلاف در استان كرمان باعث كاهش حجم پرونده هاي ورودي به دادگستري شده است.

وي يادآور شد: با اجراي سيستم مديريت پرونده در دادگستري استان كرمان زمان رسيدگي به پرونده ها كاهش يافته است.

استاندار كرمان نيز در اين جلسه گفت: كاهش 43 درصدي نا امني در استان كرمان مرهون همدلي و وفاق نيروهاي قضايي و امنيتي استان كرمان است.

محمد رئوفي نژاد گفت: توسعه پايدار در استان كرمان در گرو توسعه جوامع است و پيشرفت استان كرمان باعث شده است ضريب امنيت استان كرمان افزايش يابد.

وي بيان داشت: استان كرمان به دليل خشكسالي و كمبود بارش باران در سال گذشته در جمع چهار استان بحران زده در زمينه خشكسالي قرار گرفته است كه در اين زمينه ضمن استفاده صحيح از آب موجود بايد از فعاليت چاههاي غير مجاز آب نيز در كرمان جلوگيري شود.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 416]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن