تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816302805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزييات طرح تحول اقتصادي اوايل تير اعلام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: جزييات طرح تحول اقتصادي اوايل تير اعلام مي شود
رئيس جمهور در پاسخ به طرح دولت براي هدفمندكردن يارانه ها گفت : تا هفته اول تير كه طرح تحول اقتصادي دولت ارائه خواهد شد ، صبر كنيد.
به گزارش شبكه خبر ، احمدي نژاد در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران، موضوع تحولات اقتصادي و اينكه اين موضوع بعد از تصويب در كميسيون به طور رسمي در دولت مطرح شده است و همچنين مطرح شدن گزارش كميسيون هاي مختلف دولت در جلسه را از موضوعات داخلي جلسه امروز دولت عنوان كرد.

رئيس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگاري كه خطاب به وي گفت چرا درخصوص افشاي مفاسد اقتصادي شدت عمل شما كم شده و اين موضوع مفسدان اقتصادي را جري كرده است ، گفت: اين درست نيست و دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادي مصمم تر شده است .

دكتر محمود احمدي نژاد تاكيد كرد: اينكه كسي تلقي كند ما در اصلاح شرايط سست شده ايم ، غلط است ، اتفاقا برعكس دولت مصمم تر شده و بسياري از شاهراه هاي سوء استفاده را بسته و اوضاع را كنترل كرده است .

رئيس جمهور افزود: اينكه دولت دراين عرصه تنهاست ، درست است اما ما كار خود را انجام مي دهيم و معتقديم كه خدا نيز ما را كمك خواهد كرد.

رئيس جمهور درخصوص اظهار نظر افراد و اشخاص درخصوص تصميم دولت براي مبارزه با مفاسد اقتصادي و افشاي مفسدان نيز گفت: افراد در اظهارنظر آزاد هستند و اتفاقا همين طرز تلقي بيشترين حمايت و پوشش دادن به كساني است كه مي خواهند تخلف كنند.

رئيس جمهور در همين رابطه به نامه رئيس مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت : آقاي حداد عادل براي من نامه اي از پرونده هاي بررسي شده در كميسيون اصل نود در خصوص مفاسد اقتصادي فرستاده است كه من نيز در جلسه آينده سران قوا براي موضوع مفاسد اقتصادي موارد را مطرح خواهم كرد.

احمدي نژاد در پاسخ به سوال اين خبرنگار كه افشاي نام ها را از رئيس جمهوري درخواست كرد ، گفت : سطح كار را پايين نياوريد ، دولت نبايد با افراد مواجه شود ما بايد اين گونه زندگي در جامعه را مذموم كنيم و با اين فرهنگ غلط مبارزه كنيم ، مردم خودشان اين افراد را مي شناسند.

احمدي نژاد با انتقاد از اينكه برخي اذعان مي كنند كه فساد در كشور وجود ندارد و برخي ديگر سراسر ايران را پر از فساد مي دانند ، افزود: در ايران به علت فرهنگ پاك و اسلام حنيف حتي وجود يك فساد نيز سنگين و بد است ، چه رسد به آنكه فساد به صد برسد.

وي در پاسخ به برخي كه سراسر ايران را پر از فساد مي دانند گفت : اين روش ناجوانمردانه است .

رئيس جمهور افزود : بي شك كساني كه در فعاليت هاي خود فساد دارند و به پرونده آنها رسيدگي نمي شود از پشتيباني عده اي برخوردار هستند.

احمدي نژاد گفت : هر زماني كه مي خواهيم با افراد دانه درشت برخورد و به مسائل آنان رسيدگي كنيم صدها دست به پشتيباني و حمايت از آنان بالا مي آيد و با كساني كه خواهان رسيدگي به اين گونه پرونده ها هستند مبارزه مي كنند.

وي افزود: اكنون پشتيباني از مافيا اظهر من الشمس است .

رئيس جمهور با بيان اينكه درگذشته كساني كه در موضع اجرايي بوده اند برخورد نكردن با متخلفان را خواستار بودند و اذعان مي داشتند كه اين برخورد در اقتصاد كشور تاثير مي گذارد گفت: اكنون كه دولت خواهان برخورد با متخلفان و مفسدان است و اين عملكرد را به نفع دولت و مردم مي داند اما جلوي دولت را مي گيرند
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن