تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816302441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست وزارت اقتصاد در جمع خبرنگاران : مخالفت و موافقت با طرح تحول اقتصادي آن چيزي است كه در دولت تعيين خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سرپرست وزارت اقتصاد در جمع خبرنگاران : مخالفت و موافقت با طرح تحول اقتصادي آن چيزي است كه در دولت تعيين خواهد شد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:سرپرست وزارت اقتصاد با بيان اينكه من مخالف طرح تحول اقتصادي رييس جمهور نيستم گفت: مخالفت ها و موافقت ها آن چيزي است كه در دولت تعيين خواهد شد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"،حسين صمصامي سرپرست وزارت اقتصاد ظهر امروز در پايان جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران درخصوص طرح تحول اقتصادي رييس جمهور اظهار داشت: كارشناسي اين طرح آغاز شده و با توجه به مراحل و تقدم و تاخري كه در اجزاي اين طرح است به مرحله اجرا گذاشته مي شود.
وي با بيان اينكه من مخالف اين طرح نيستم گفت: مخالفت ها و موافقت ها آن چيزي است كه در دولت تعيين خواهد شد.
صمصامي درخصوص اينكه اختصاص 138 هزار تومان يارانه براي دهك هاي پايين درست است افزود: رقم كلي 90 هزار ميليارد تومان است كه اين رقم به تناسب با سياست هاي دولت و توزيع جمعيتي توزيع خواهد شد ولي هنوز رقم آن اعلام نشده است.
وي در پاسخ به اينكه قرار بوده ديركرد اقساط بانكي دريافت نشود و آخرين وضعيت اين موضوع چيست گفت: اين مصوبه جزء نه مصوبه اي بود كه به بانكها ابلاغ شده و براي اجراي آن مهلتي قرار داده ايم كه كساني كه معوقه دارند، معوقه هايشان را پرداخت كنند و جريمه هم شامل آن نمي شود.
سرپرست وزارت اقتصاد افزود: ولي در مقابل حذف پرداخت جريمه يك سري جرايم سنگين ديگر مبني بر محدوديت ارايه خدمات بانكي در نظر گرفته ايم كه از يك ماه ديگر به اجرا گذاشته خواهد شد.
صمصامي در پاسخ به اينكه ابلاغ سياست هاي اصل 44 قانون اساسي طي دو سال گذشته چه تاثيري بر شاخص هاي اقتصادي كشور گذاشته است گفت: بعد از اينكه اين سياست ها ابلاغ شد بحث خصوصي سازي رواج به افزايش بيشتري پيدا كرد.
وي افزود: اين رقم در سه ماه اول امسال بيش از چهار هزار ميليارد تومان بوده و از سال 84 تا انتهاي سال 86 و اوايل 87، 32 هزار ميليارد تومان رقم كل واگذاري ها بوده است.
صمصامي با اشاره به اينكه 531 شركت در ليست خصوصي سازي قرار دارند اظهار داشت: برنامه زمان بندي آن مصوب شده و رقم دقيق آن زماني مشخص مي شود كه كارشناسي دقيق بر روي آن صورت گيرد.
وي درخصوص تحريم بانك ملي و شكايت كشورمان در اين خصوص كه تقديم اتحاديه اروپا شده و اينكه اين تحريم ها تا چه اندازه مي تواند تاثير گذار باشد گفت: در رابطه با تحريم ها تدابير خاصي انديشيده شده و اثرات بانكي آن به كمترين حد تقليل پيدا كرده است.
صمصامي درخصوص طرح كاهش ارزش دلار در بازار داخلي كشور عنوان كرد: اين طرح يكي از طرح هايي است كه در چارچوب تحولات اقتصادي بوده و به موقع اجرا خواهد شد.
سرپرست وزارت اقتصاد در پاسخ به اينكه جزييات طرح اقتصادي چه زماني اعلام خواهد شد تصريح كرد: كليات و تا حدودي جزييات اين طرح را رييس جمهور در مصاحبه خود اعلام كردند و جزييات بيشتر زماني كه كارها نهايي شوند و بعد از جلسات كارشناسي با مجلس و هماهنگي هاي لازم اعلام و اجرا خواهد شد.
وي در پاسخ به اينكه اين طرح از نظر كارشناسان در مواردي داراي ابهام است عنوان كرد: بحث نقدي كردن يارانه ها و هدف كردن آن است كه با توجه به سياست هاي دولت در بخش عدالت امكان دارد اختصاص آن به يك دهك كمتر و در دهك ديگر بيشتر باشد.
صمصامي افزود: اصل بر اين است كه توزيع بر اساس عدالت باشد.
وي درخصوص روند شناسايي دهك هاي درآمدي خاطرنشان كرد: جلسات زيادي در اين خصوص گذاشته شده و مركز آماري كشور وظيفه اصلي آن را برعهده دارد.
صمصامي قدم اول را شناسايي اقشار از طريق اظهارنامه و قدم دوم را ارزيابي صحت اين اطلاعات دانست كه با توجه به بانك هاي اطلاعاتي كشور صورت خواهد گرفت./07/120
 يکشنبه 9 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن