تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815353585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسئول در آذربايجان شرقي خبر داد: اجراي طرح كنترل و برخورد با شركت‌هاي متخلف در آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: يك مسئول در آذربايجان شرقي خبر داد: اجراي طرح كنترل و برخورد با شركت‌هاي متخلف در آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: رئيس پليس نظارت بر اماكن عمومي فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي گفت: طرح كنترل و برخورد با شركت‌هاي متخلف، در استان آذربايجان شرقي به اجرا گذاشته شد.


به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از مركز اطلاع‌رساني معاونت اجتماعي استان آذربايجان شرقي، هادي عبدي امروز هدف از كنترل و برخورد با شركت‌هاي متخلف را افزايش احساس امنيت در بانوان و جلوگيري از كجروي‌هاي اجتماعي دانست.
وي اضافه كرد:اخيرا طي چندين عمليات بعمل آمده توسط پليس، طرح كنترل شركت‌ها در تبريز به مرحله اجرا گذاشته شد. براساس اين گزارش، در اين عمليات‌ها 93 شركت مورد بازديد قرار گرفتند كه از اين تعداد مسئولان 57 شركت به اداره اماكن احضار و در خصوص اجراي مقررات و نحوه كار آقايان و خانمها و عدم استفاده از دوربين چشمي تعهد كتبي از آنان اخذ شد. وي همچنين در ادامه افزود: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي شامل اين شركت‌ها نيز شده و به منظور افزايش احساس امنيت اين طرح ادامه خواهد داشت.
عبدي اظهار داشت: در اين رابطه يكي از دفاتر شركت‌هاي فوق توسط اداره اماكن پلمپ شد.
رئيس اداره نظارت بر اماكن عمومي استان آذربايجان شرقي، هدف از برخورد با شركت‌هاي متخلف را افزايش احساس امنيت در بانوان و جلوگيري از كجروي‌هاي اجتماعي دانست و از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 يا مراكز انتظامي اطلاع دهند. وي يادآور شد: ماموران طي چندين عمليات، به منظور مبارزه با مظاهر علني فساد 841 واحد صنفي را مورد بازديد دادند كه در اين راستا 43 واحد صنفي به علت عدم رعايت قوانين و مقررات پلمپ شد.
عبدي در پايان خاطرنشان كرد: اخيرا افرادي سودجود با معرفي خود به عنوان مامور پليس نظارت بر اماكن عمومي و مجمع امور صنفي و اتحاديه‌ها اقدام به اخاذي و سوءاستفاده از صنوف نموده كه با بررسي‌هاي بعمل آمده فردي با هويت حسين- ح اهل و ساكن تبريز شناسايي و دستگير شد.
انتهاي پيام/ص
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 304]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن