تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798396801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش عكاسي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: bia 225th March 2006, 10:36 AMبراي رسيدن به يك عكس خوب ابتدا بايد بتوانيم از دوربين عكاسيمان به بهترين شيوه استفاده كنيم.اما عكس خوب چه ويژگيهايي دارد؟چه كارهايي بايد انجام دهيم تا از دوربين مان به شكل درست استفاده كنيم؟كدام اجزا در ميان دوربين هاي عكاسي مشترك است؟با شناختن كدام اجزا ميتوانيم از همه دوربين ها تا حد مطلوب استفاده كنيم؟ bia 225th March 2006, 10:37 AMدوربين ها از دو بخش كلي ساخته شده اند:بدنه و لنز بدنه دوربين از فيلم نگهداري ميكند.مسدود كننده نور(شاتر)تنظيم كننده سرعت مسدود كننده(سرعت)پنجره ديد(ويزور)تنظيم كننده حساسيت(iso)دكمه خلاص كننده مسدود كننده(دكلانشور)دكمه خلاص كننده چرخ دنده حركت فيلم.حلقه افزايش و كاهش حساسيت.تاخير دهنده عكاسي(سلف تايمر)و برخي تجهيزات تنظيم كننده ديگر بر روي بدنهدوربين قرار دارند. تنظيم كننده ميزان نور ورودي به دوربين در داخل لنز قرار دارد.لنز دوربين همچنين با سه حلقه و دو شاخص شناخته ميشود. حلقه متغير تنظيم فاصله.حلقه ثابت هيپرفوكال.حلقه متغيرتنظيم مجراي نور(ديافراگم) و شاخص هاي تنظيم مجراي نور و فاصله براي فيلم هاي عادي ومادون قرمز bia 225th March 2006, 10:39 AMفاصله دوربين عكاسي تا موضوع عكاسي بديهي ترين بخش از تنظيمات دوربين است.در دوربين ها به سه طريق ميتوان فاصله را تنظيم كرد: تنظيم تخميني:در عموم دوربين هاي دو ويد عكاسي مي بايست با ممارست و تجربه شخصي خويش فاصله اش باموضوع عكس را تخمين زده و به تنظيم فاصله لنز اقدام كند. تنطيم منشوري:دوربين هاي تك ديد منشوري عموما از دو منشور كوچك مقعر و محدب در مركز منشور بهره ميگيرند.عكاس با اين وسيله مي تواند از پشت پنجره ديد به تنظيم فاصله خود با موضوع بپردازد.براي تنظيم دقيق فاصله كافي است خط مستقيمي روي موضوع يا به موازات ان بيابد و با قرار دادن ان در كانون عكاسي و بررسي وضعيت اعوجاج خط در اين مركز به تنظيم دقيق و رفع اعوجاج بپردازد. تنظيم خودكار:بسياري از لنزها براي تنظيم فاصله عكاس با موضوع به صورت خودكار عمل ميكنند.اين لنزها عموما به صورت خودكار فاصله دوربين از موضوعات واقع شده در مركز پنجره ديد را تنظيم ميكنند. bia 225th March 2006, 10:41 AMمسدود كننده نور پرده كوچكي است كه حداقل از دو بخش تشكيل شده است.اين پرده عموما فلزي.حاجب فيلم است و بر اساس تنظيمات حلقه سرعت در كسر كوچكي از زمان باز و بسته ميشود.بر روي حلقه سرعت با اعدادي از قبيل 1000و500و250و125و60و30و15و8و4و2و1ديد٠ ? ميشود.اين اعداد به معناي ان است كه مسدود كننده در 1.1000و1.500و1.25و...از ثانيه باز و بسته ميشود. هر قدر كه زمان باز وبسته شدن مسدود كننده كسر بزرگتري از زمان باشد حركات بيشتري از محيط اطراف بر روي فيلم ثبت خواهند شد. در دوربين هاي مختلف ديده ميشود كه علامت(جرقه)به صورت مستقل يا در كنار يكي از اعداد سرعت استفاده از فلاش را مشخص ميكند.در بر خي ديگر از دوربين ها سرعت استفاده از فلاش با رنگ سبز يا قرمز مشخص شده است. همچنين در برخي از دوربين ها علاوه بر اعداد سرعت پيش گفته اعداد ديگري(2و4و8و16و32و...)با رنگ زرد مشخص شده اند.اين اعداد بيانگر سرعت حركت شاتر به ثانيه هستند. bia 225th March 2006, 10:42 AMپنجره ديد.منظره ياب يا ويزور بخشي است كه به واسطه ان عكاس مي تواند فضاي عكس را به صورت دقيق تنظيم كند. bia 225th March 2006, 10:42 AMفيلمها بر اساس حساسيت شان در برابر نور درجه اي را پيدا ميكنند.اين درجه معمولا يكي از اعداد 25.50.100.200.400.800.1600.3200 خواهد بود.هر قدر كه حساسيت فيلم عدد بزرگتري باشد.برومرورهاي نقره فيلم بزرگتر خواهند شد. باران25th March 2006, 10:50 AMلطفآ پستایی که میزنید یذره طولانی تر باشن.... bia 230th March 2006, 06:39 PMچندی پیش در مورد بسیاری از قابلیت ها و شاخص های دوربین ها صحبت کردم و امروز پس از مرور کوتاهی،در مورد خريد دوربين ديجيتالي صحبت ميكنيم. در خرید دوربین دیجیتالی از مهمترین و ساده ترین شاخص ها مارک دستگاه است که تضمین کننده کیفیت، تفکیک نور، عمر محصول و کاربری مناسب آن است. به این منظور که محصولی که ساخت شرکت های Canon, Nikon, Sony و Kodak باشد، کیفیت مناسب و تضمین دوام را داراست. دومین شاخصی که وجود دارد تعداد مگاپیکسل دوربین است. دوربین دیجیتالی خوب حدود 4-5 مگاپیکسل کیفیت باید داشته باشد ولی تعداد مگاپیکسل بالاتر کارایی دوربین را دشوار می کند. یعنی هرچه تعداد مگاپیکسل عکس بیشتر باشد حجم آن بیشتر می شود که در نتیجه کاربری و استفاده از آن سخت تر می شود. هرچه حجم عکس بیشتر باشد باز کردن و انجام اصلاحات روی عکس سخت تر شده و نیاز به کامپیوتر قوی تر به وجود می آید. نکته مهم دیگری که در خرید دوربین دیجیتال وجود دارد مقدار زوم آن است. برای عکس های خانوادگی دوربین دیجیتال با زوم اپتیکال 3X مناسب است ولی برای عکاسان علاقه مند و حرفه ای تر زوم اپتیکال های بالاتر ملاک هستند. مثلا دوربین های نیمه حرفه ای دارای زوم اپتیکال های 10x هستند که خیلی خیلی بهتر است. به خاطر بسپارید زوم اپتیکال مد نظر ماست نه زوم دیجیتال و زوم دیجیتال ارزش چندانی در این زمینه ندارد. نکته مهم دیگری که وجود دارد و باید قبل از مطالب بالا در نظر گرفته شود کاربری دوربین است. اگر شما به دنبال دوربین حرفه ای هستید نباید بین دوربین های معمولی و کوچک بگردید و اگر شما به دنبال دوربینی معمولی برای خانواده هستید دوربین SLR و نیمه حرفه ای به درد شما نمی خورد و تنها مانعی بر سر حمل و نقل دوربین می شود. نکته مهم این است که دوربین هایی وجود دارند که ضد آب هستند و برای افرادی که تقریبا بی توجه نسبت به وسایلشان هستند یا با آب سروکار دارند این نوع دوربین ها کمک زیادی هستند. شيوا28th May 2006, 02:55 PMدوستان عزيز در اين تايپك هر مطلبي در مورد اموزش عكاسي ميدونيد قرار بدهيد : ( دقت كنيد مطالب تكراري نباشه ) نكاتي در عكاسي: عكاسان خوب هم بخاطر رعايت تكنيكهاي عكاسي و هم براي رعايت نكات ظريف است كه عكاسان خوبي هستند. عكس هاي با ارزش زيادي به خاطر تكنيك ضعيف ضايع مي شوند در اينجا چند نكته ياد آوري مي شود كه در زمان گرفتن عكس بهتر است مورد توجه قرار گيرند. 1ـ نزديكتر شويد: بيشتر آماتورها در زمان عكاسي از موضوع خود خيلي دور مي شوند از داخل لنز نگاه كنيد! اين واقعآ مهم است مخصوصاً زماني كه از مردم عكس مي گيريد. عكاسان حرفه اي از لنزهاي 85 تا 105 ميليمتري براي عكاسي چهره استفاده مي كنند. بيشتر دوربينهاي غير حرفه اي لنزهاي 35mm دارند 2ـ گنجاندن افراد در عكسها: افزودن افراد به عكسها مفهوم و فضا مي دهد. اين كار رابطه بر قرار كردن با عكس را آسان مي كند و بعضي مواقع به ما يك مفهوم از بزرگي و كوچكي يا مقياس مي دهد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 3ـ حركتها را شكار كنيد: بگذاريد افراد در حال حركت باشند و از لحظه ها عكس بگيريد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند 4ــ ساختار را ساده نگه داريد: تركيب ساده فهم و درك را ساده تر مي كند. يك زمينه ( back ground ) ساده كمتر بيننده را گيج مي كند و به آنها اجازه تمركز روي موضوع را مي دهد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند شيوا28th May 2006, 05:32 PMسوژه را در مركز قرار ندهيد سعي كنيد موضوع اصلي را در مركز تصوير قرار ندهيد عكاسان حرفه اي از قانون يك سوم استفاده مي كنند يعني سوژه يا موضوع اصلي را حدوداً به فاصله يك سوم از گوشه فريم قرار مي دهند اگر به اين روش عمل كنيد در نتيجه كار شما تاثيري مي گذارد كه حتي فكر آن را هم نمي كنيد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند زاويه را تغيير دهيد. اين عمل مي تواند عكس را خيال انگيز و دراماتيك كند. تقريباً همه آماتور ها از روبرو عكس مي گيرند ولي زواياي فراوان ديگري وجود دارند كه مي توانند نتايج شگفت انگيزي بوجود آورند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند پيش نما ( منظره جلوي عكس ) را در چشم انداز قرار دهيد. پيش نما جزئيات را به عكس اضافه مي كند و مي توان از آن به عنوان يك قاب طبيعي براي عكس استفاده كرد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند به نور پردازي و و روشنايي توجه كنيد. نور مستفيم خورشيد باعث سايه روشن شدن بيش از اندازه عكس مي شود، اما نور ناكافي منجر به يك عكس تار مي شود. هميشه به اين شعار توجه داشته باشيد كه نور عكس را مي سازد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند از فلاش استفاده كنيد. فلاش مي تواند وضعيت روشنايي را بهتر كند. ( حتي در يك روز آفتابي ) روش نگه داشتن دوربين تكان هاي دوربين مي تواند يك عكس عالي را ضايع كند. دوربين بايد نسبت به موضوع ثابت نگه داشته شود رعايت اين نكته مخصوصاً در هنگام Zoom كردن بسيار مهم است. شيوا5th June 2006, 12:52 PMعکسبرداری از صفحه تلويزيون معمولا موضوعی است که اغلب عکاسان آماتور بدان علاقه نشان می دهند. البته در مواردی عکاسان تجربه اندوخته نيز صفحه تلويزيون را موضوع کار عکاسی خود قرار داده و مجموعه هايی ارزشمند نيز ارائه کرده اند.تيره شدن بخشی از تصوير مشکل اصلی در عکاسی از صفحه تلويزيون است . برای تهيه عکس از صفحه تلويزيون نکته ای که بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد، سرعت شاتر است.زيرا انتخاب نادرست سرعت شاتر سبب می شود که تنها بخشی از تصوير ضبط شود. برای عکسبرداری از صفحه تلويزيونهايی که برای پخش تصوير از سيستم اروپايی استفاده می کنند باز و بسته شدن شاتر نبايد سريعتر از ۱:۲۵ ثانيه باشد . در مورد سيستم آمريکايی نيز عملکرد شاتر نبايد سريعتر از ۱:۳۰ ثانيه باشد . با استفاده از سرعتهای پايين شاتر يعنی ۱:۱۵ يا ۱:۸ ثانيه نيز می توان تصوير کاملی ضبط کرد ،‌اما گاه حرکت تصوير تلويزيون موجب نا واضح شدن تصوير خواهد شد. گفتنی است که پخش برنامه های تلويزيونی در ايران مطابق با سيستمهای اروپايی است. نشريه دوربين عکاسی KIA25th June 2006, 10:01 AMآموزش عكاسي:شناخت دوربين ها واجزا آن ها اولين جلسه آموزش مربوط می شود به شناخت دوربین ها و اجزاء آنها: دوربین های اولیه ای که ساخته شده بود بر اساس اتاق تاریک عمل می کردند.یعنی یه عدد جعبه مقوائی را داخل و خارج آن را رنگ سیاه می زدند و یک سوراخ در یک طرف آن ایجاد می کردند و یک عدسی ساده در آن آن قرار می دانند.و در سمت مقابل آن مواد حساس به نور (اگر اشتباه نکم نیترات نقره یکی از آن مواد است) قرار می دانند.اینطوری یک دوربین ساده درست می کردند حسابی هم با هاش کیف می کردند.ولی کم کم بشر پیشرفت کرد و دوربین ها جدید تر شدند.این هم نمونه از آن دوربین ها کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند KIA25th June 2006, 10:02 AMدوربین های امروزی اساساً از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند وعملکرد آن ها شبیه به چشم انسان است.این قسمت ها عبارت اند از: 1)لنز یا عدسی (مانند عنبیه در چشم) 2)دیافراگم (مردمک چشم) 3) صفحه حساس به نوری که تصویر بر روی آن ثبت می شود. (این وظیفه مهم را شبکیه چشم بر عهده دارد). در مورد انواع لنز ها و سیستم های ثبت تصویر به کال توضیح خواهم داد.ولی با توجه به اینکه در کل دوره آموزش با واژه " فاصله کانونی " زیاد سروکار داریم ابتدا یک تعریف کلی از لنز می کنم. عدسی: عدسی که جز اصلی تشکیل دهنده لنز است قطعه ای است از جنس مواد شفاف مثل شیشه یا پلاستیک که یک طرف یا هر دو طرف آن دارای انحنا می باشد.هنگامی نور از منبع نوری از فاصله بی نهایت از عدسی عبور می کند در یک نقطه جمع می شود.فاصله عدسی تا ابن را "فاصله کانونی " می نامند و صفحه موازی با عدسی که آن نقطه بر رویش تشکیل می شود را " سطح کانونی " می نامند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند هنگامی عدسی در جای خود ثابت است هیچگاه نمیتواند تصویر اجسامی در فواصل مختلف از وجود دارد را روی صفحه کانونی تشکیل دهد.از این رو نیاز است که فاصله کانونی آن در شرایط مختلف تغییر کند (که این عمل فقط در چشم طبیعی وجود دارد).راه دوم تغییر مکان عدسی می باشد که این عمل را تنظیم فاصله تنظیم عکس برداری و یا " فوکاس " می نامند. فوکاس کردن اکثر دوربین های حرفه ای به صورت دستی می باشد(تعبیه حلقه فوکاس روی بدنه لنز) اما در دوربین ها غیر حرفه ای به اتو فوکاس و توسط سیستم های الکترونیکی صورت می گیرد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند دیافراگم: دیافراگم دریچه متغیری است که معمولا درون لنز قرار دارد که دقیقا شبیه به مردمک چشم عمل می کند و میزان نوری را که وارد دوربین میشود را کنترل می کند.روی بدنه لنز اغلب دوربین های حرفه ای حلقه ای برای تنظیم درجه دیافراگم وجود دارد که عکاس به کمک آن می تواند مقدار نور مور نظر خود را تعیین کند.کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند KIA25th June 2006, 10:03 AMشاتر: شاتر لایه ای است از جنس پارچه کاملا تیره و با فلز چند لایه سیاه که جلوی فیلم قرار می گیرد و در حالت عادی بسته است تا از نور دیدین فیلم جلو گیری شود.فقط در هنگام فشردن دکمه دوربین(دکمه شاتر) این پرده با سرعت معین باز می شود و تصویر روی فیلم ثبت می شود. شاتر در واقع زمان نور دهی فیلم را تعیین می کند. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند در اینجا نمی خواهم بحث را پیچیده کنم و در مورد ساختار عملی شاتر توضیح بدم.فقط اطلاعاتی در مورد سرعت شاتر ها ارائه می کنم. سرعت شاترها بنا بر نیاز عکاس در شرایط مختلف توسط سلکتوری که در کنار دکمه شاتر مو جود است قابل تغییر است. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند اساسی ترین نکته ای که باید در مورد شاترها باید به خاطر بسپارید سرعت آن ها است.مثلا در مسابقات دو میدانی هرچه زمان رسیدن به مقصد کم شود نشان دهنده این است که سرعت بیشتر بوده.در واقع در دوربین ها هر چه سرعت شاتر بالاتر باشد نور کمتری به فیلم می رسد. سرعت شاتر به صورت یک استاندار بین المللی به صورت زیر درجه بندی شده اند. ...B,8,4,2,1,2,4,8,16,30,60 ...125,250,500,1000,2000 توجه داشته باشید که اعداد سمت راست 1 کسری ثانيه هستند مثلا 1/250 و يا 1/60 سرعت B به سرعت دستي معروف است يعني عكاس مي تواند با توجه به نياز خود سرعت مورد نظر را انتخاب نماید.یعنی تا زمانی که انگشت عکاس روی دکمه شاتر است پرده شاتر باز است و در حال نور دهی است.البته برای استفاده از این سرعت حتما باید مجهز به سه پایه و دکلانشور بود از لرزش دوربین جلوگیری شود. البته درجات دیگری هم روی برخی از دوربین ها تعبیه شده است که در صورت لزوم درقسمت نوردهی توضیح خواهم داد. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند KIA25th June 2006, 10:05 AMنمایاب: در تمام دوربین های عکاسی نور از طریق لنز به فیلم می رسد و عکس ثبت می شود.ولی قبل از این عکاس باید از کم و کیف عکس خود آگاه شود تا خروجی مطلوبی داشته باشد به همین دلیل قسمت در دوربین ها تعبیه شده به آن نمایاب است. کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند قبل از فشردن شاتر کاربران ثبت نام کرده قادر به مشاهده لینک می باشند هنگام فشردن شاتر سیستم های نمایابی به 4 گروه زیر تقسیم می شوند. 1)سیستم نمایابی مستقیم یا غیر انعکاسی 2)سیستم تک لنزی انعکاسی 3)سیستم دو لنزی انعککاسی 4)سیستم بدون واسطه maloosak25th January 2007, 04:12 AMطبقه بندي دوربينهاي عكاسي دوربينها بر اساس قطع فيلم مورد استفاده ، طبقه بندي مي شوند . دوربينهاي قطع بزرگ ، دوربينهاي قطع متوسط ، دوربينهاي قطع كوچك ، دوربينهاي مينوكسي يا كار آگاهي و دوربينهاي خاص. دوربينهاي قطع بزرگ اين دوربينها بيشتر در آتليه ها و بر روي سه پايه مورد استفاده قرار مي گيرند و به نام دوربينهاي آتليه اي معروفند . اين دوربينها با فيلمهاي تك صفحه اي به نام «‌ فيلم تخت » كار مي كنند . اين فيلمها در ابعاد 9*6 و 40*30 سانتي متر در جعبه هاي 25 عددي بسته بندي مي شوند. دوربينهاي قطع متوسط اين دوربينها از دوربينهاي آتليه اي كم حجم تر هستند و قطع فيلم اين دوربينها، 120 است. عرض فيلمهاي 120 ، 5/61 ميلي متر و طول آنها ثابت است ولي چون كادر دوربينهاي 120 متفاوت است، دوربينهاي مختلف ، تعداد متفاوتي را با اين فيلمها عكاسي مي كنند. مثلا دوربينهايي با كادر 6*9 سانتي متر با اين فيلمها ، 9 قطعه و دوربينهاي با كادر 5/4*6 سانتي متر ،16 قطعه عكس برداري مي كنند. دوربينهاي قطع كوچك اين دوربينها كم حجم با متعلقات زياد ، پر مصرف ترين دوربينها براي عكاسان حرفه اي و غير حرفه اي هستند. اين دوربينها فيلم 135 و 126 مصرف مي كنند كه نوع 135 آن رايج تر است . عرض فيلم 135 ، 35 ميلي متر و طول آن در اندازه هاي 12،18،20،24،27،36 قطعه عرضه مي شود. رايج ترين كادر دوربين 135،36*24 ميلي متر است كه به كادر 35 معروف است. اما دوربينهاي كه كادر آنها 18*24 ميلي متر است ، بافيلم 36 قطعه اي ، 72 عكس مي گيزند ، اين دوربينها به مشهورند. كادر فيلمهاي 126 . 24*24 ميلي متر است كه فقط براي دوربينهاي « پك » استفاده مي شود . فيلمهاي 135 پس از اتمام به وسيله اهرم برگرداننده فيلم به داخل كاست جمع مي شود ولي در مورد فيلمهاي 120، 126 اين كار ضرورتي ندارد و خود فيلم روي قرقره طرف ديگر جمع مي شود . دوربينهاي مينوكس يا كارآگاهي اين دوربينها جثه كوچكي دارند، غير حرفه اي هستند و فيلم 110 مصرف مي كنند. دوربينهاي خاص دوربينهاي پولارويد و برخي از دوربينهاي ويژه كه كاربرد تخصصي دارند. مثل دوربينهاي ويژه عكس برداري هوايي maloosak25th January 2007, 04:16 AMنقش فيلمها در عكاسي شناسايي هالوژنهاي نقره (‌ برمور، كلرور ، يدور نقره ) كه به نور حساسيت دارند و پس از نور ديدن احيا شده به فلز نقره تبديل مي شوند ، انقلابي در ساختمان فيلمها ايجاد كرد. امروزه اساس ساختمان فيلمهاي عكاسي از ژلاتين و برمور نقره تشكيل شد� سایت ما را در گوگل محبوب کنید با کلیک روی دکمه ای که در سمت چپ این منو با عنوان +1 قرار داده شده شما به این سایت مهر تأیید میزنید و به دوستانتان در صفحه جستجوی گوگل دیدن این سایت را پیشنهاد میکنید که این امر خود باعث افزایش رتبه سایت در گوگل میشود




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 634]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن