تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813091106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميسيون فرهنگي مجلس با صدور بيانيه/ رفتار اهانت آميز نظاميان آمريكايي، توهين به ارزشهاي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كميسيون فرهنگي مجلس با صدور بيانيه/ رفتار اهانت آميز نظاميان آمريكايي، توهين به ارزشهاي اسلامي است
سياسي. قوه مقننه. مجلس. مجلس شوراي اسلامي
كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي، روز چهارشنبه، با صدور بيانيه اي، رفتار اهانت آميز نظاميان آمريكايي به ساحت قرآن كريم را محكوم كرد و اين توطئه شيطاني آمريكائيان را قداست زدايي از مقدسات ديني مسلمانان و اهانت به ارزش‌ها و اعتقادات اسلامي دانست.

در اين بيانيه كه روز چهارشنبه ، نسخه‌اي از آن به خبرگزاري جمهوري اسلامي ارسال شد، آمده است توطئه شيطاني قداست زدايي از مقدسات ديني مسلمانان، سالهاست كه توسط استكبار جهاني، صهيونيزم بين‌الملل و مدعيان حقوق بشر، دمكراسي و آزاديخواهي در دستور كار قرار گرفته است .

كميسيون فرهنگي مجلس اين اقدام غير انساني نظاميان آمريكايي را نشانگر عمق كينه و دشمني آمريكائي‌ها با اسلام و مسلمانان و بيانگر نهايت ضعف و ناتواني آنان براي رويارويي علمي و منطقي با آموزه‌هاي اسلامي دانسته كه با انتشار كتاب موهن آيات شيطاني آغاز و پس از آن هر از گاهي در قالب كاريكاتور، فيلم ، كتاب ، سخنراني و ساير اقدامات دين ستيزانه تداوم يافته است.

در بيانيه كميسيون فرهنگي مجلس ، آمده است : رفتار شرم آور سربازان آمريكايي با كتاب آسماني مسلمانان و كلام مقدس الهي نيز حلقه‌اي از سلسله طولاني اين توطئه است كه هشياري و بيداري بيش از پيش مسلمانان و بويژه دولتمردان غافل كشورهاي اسلامي كه دست دوستي به جنايتكاران كينه توز آمريكايي داده‌اند را مي‌طلبد.

كميسيون فرهنگي مجلس در اين بيانيه ضمن محكوم كردن اين اقدام موهن و شيطاني نظاميان آمريكايي ، همه آزاد انديشان و خداباوران عالم را به محكوم كردن و مقابله با اين توطئه فرا خوانده و افزوده است : اين حركت موهن به كتاب آسماني مسلمانان محدود نخواهد ماند، بلكه دامنه آن نيز به ديگر كتب آسماني و مقدسات ساير اديان الهي سرايت خواهد كرد.

در بيانيه فرهنگي مجلس شوراي اسلامي ، از مسوولان سياست خارجي جمهوري اسلامي و ساير مجامع بين‌المللي بويژه سازمان يونسكو خواسته شده است كه علاوه بر محكوم نمودن اين رفتار اهانت آميز ، اقدامات لازم را براي عذر خواهي و جلوگيري از تكرار اينكونه رفتارها توسط نظاميان آمريكايي معمول دارند.

در بيانيه تاكيد و تصريح شده است : بديهي است كه اينگونه حركات مذبوحانه ، سبب درخشش افزونتر اسلام و انسجام بيشتر مسلمانان جهان خواهد شد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 326]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن