تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815482854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس انستيتو پاستور ايران محققان ، جهادگران عرصه‌هاي علمي كشورند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس انستيتو پاستور ايران محققان ، جهادگران عرصه‌هاي علمي كشورند
علمي آموزشي
رييس انستيتو پاستور ايران گفت اگر روزي تمامي ملت دست به دست هم دادند و خرمشهر را از اشغال دشمن نجات دادند امروز بايد اقتدار و عزت كشور بر مبناي علم و فناوري و اقتصاد مبتني بر دانش باشد كه رسالت و اهميتي كمتر از آزادسازي خرمشهر ندارد.

دكترعبدالحسين روح الامينيروز چهارشنبه در مراسم آغاز به كار دهمين كنگره ژنتيك ايران با اشاره به روز سوم خرداد سالروز آزادسازي خرمشهر ، محققان در عرصه‌هاي علمي را جهادگراني خواند كه با تمام وجود در عرصه علم فعاليت مي‌كنند.

وي گفت ايران در سالهاي اخير، غفلت‌هاي علمي چند صد ساله را در زمينه‌هاي مختلف جبران كرده و سالانه سرعت رشد قابل ملاحظه‌اي در زمينه‌هاي علمي دارد.

روح الاميني با اشاره به اينكه كشور در زمينه علمي پيشرفت خوبي داشته است افزود اين پيشرفت‌ها نه تنها از نظر كمي بلكه از نظر كيفي نيز بايد افزايش يابد.

وي مديريت قدرتمند و همت دانشمندان را دو عامل اساسي پيشرفت علم عنوان كرد و گفت اين دو عامل بايد مكمل يكديگر باشند.

دهمين كنگره ژنتيك ايران و دومين همايش ايمني زيستي به همت انجمن ژنتيك ايران از اول تا سوم خرداد ماه در سالن همايش‌هاي رازي برپاست.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 274]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن