تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ولي فقيه: قوه قضاييه جمهوري اسلامي نبض عدالت گستري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ولي فقيه: قوه قضاييه جمهوري اسلامي نبض عدالت گستري است
داخلي. اجتماعي. قضاييه.

نماينده ولي فقيه در منطقه كردستان، قوه قضاييه جمهوري اسلامي را نبض عدالت و عدالت گستري كشور دانست و آن را به شكل گسترده بر پاسداري ارزش‌ها موثر خواند.

حجت‌الاسلام و المسلمين سيد موسي موسوي روز چهارشنبه در آيين ملاقات عمومي مردم شهرستان سنندج با آيت الله شاهرودي رييس قوه قضاييه در مسجد جامع اين شهر افزود: تامين عدالت و پاسداري از ارزش‌هاي حيات بخش اسلامي مهمترين هدف والاي قوه قضاييه است.

وي با اشاره به اين كه ملت بهترين ذخاير مادي و معنوي خود را تقديم قوه قضائيه كرده است، خطاب به آيت الله شاهرودي گفت: قوه قضائيه يادگار ديروز شهيد بهشتي و وام دار امروز حضرتعالي است.

وي با اشاره به اين كه سياستگذاري‌هاي رياست قوه قضائيه نويد بخش اصلاحات گسترده است افزود: در دوران حضرتعالي اصلاحات گسترده در قوه قضائيه صورت گرفت و تحول عظيمي در نظام ايجاد شد.

وي گفت: دستاوردهايي مانند حقوق شهروندي، كم كردن زندان، تامين حقوق مردم، عدالت گستري، عدم اطاله دادرسي، ياري گرفتن از مردم و نخبگان در شوراي حل اختلاف قوه قضائيه سبب تحول عظيم در اين قوه شد.

حجت‌الاسلام موسوي گفت: اگر امروز منطقه كردستان به رغم بدخواهان امن‌ترين استان كشور است و فضايي بسيار آرام و امن براي مردم فراهم شده است به دليل حضور جدي و قدرتمند قوه قضائيه در استان است.

وي گفت: امروز با تلاش ايثارگران فضايي در اين استان ايجاد شده است كه وفاداري و پيوند ملت با نظام هر روز بيش از پيش استوارتر مي‌گردد.

در ادامه اين مراسم حسام‌الدين مجتهدي امام جمعه سنندج اظهار اميدواري كرد كه سفر رياست قوه قضائيه و هيات همراه به استان كردستان موجب خير و بركت واقع شود. ك/‪۲‬
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 465]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن