تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب گويا عرضه شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كتاب گويا عرضه شد
سرويس خبر- براي اولين بار در ايران، كتاب گويا راه‌اندازي شده است.
به گزارش عصر ارتباط، در كتاب‌گويا داستان كتاب مانند يك نمايشنامه راديويي روايت مي‌شود و افراد مختلف به جاي شخصيت‌هاي داستان صحبت مي‌كنند.
كتاب گويا براي بار اول در بيست و يكمين نمايشگاه كتاب معرفي شد.
مسئول غرفه ايران صدا در بيست و يكمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب در گفت‌وگو با خبرنگار عصر ارتباط درباره كتاب گويا، گفت: كتاب گويا قابليت دانلود از اينترنت را روي كامپيوتر و MP3 Player دارد.
اخگر تقي‌پور، در دسترس و سهل‌الوصول بودن را از ويژگي‌هاي كتاب گويا برشمرد. او در خصوص مزيت‌هاي كتاب گويا، گفت: كتاب گوياي اينترنتي بسياري از مشكلات صنعت نشر را ندارد. به جاي چاپ كتاب به صورت مكتوب مي‌توان كتاب را به صورت كلامي ارائه داد. در اين صورت مشكل پخش كتاب و قيمت بالاي كاغذ از بين مي‌رود. تقي‌پور درباره نحوه استفاده از كتاب گويا گفت: علاقه‌مندان براي استفاده از كتاب‌هاي گويا و عضويت در كتابخانه گوياي ايران صدا بايد عضو سايت (Iranseda.ir) شوند و كارت‌هاي شارژ را تهيه كنند.
او افزود: كارت‌هاي شارژ دو هزار توماني به صورت هديه در نمايشگاه كتاب عرضه شده است. احتمالا در آينده با يك بانك يا شركت اينترنتي براي ارائه كارت‌هاي شارژ مذاكره مي‌كنيم.
تقي‌پور در خصوص نحوه قيمت‌گذاري كتاب‌هاي گويا گفت: قيمت كتاب‌ها براساس تعداد افرادي كه در ضبط كتاب نقش داشته‌اند، تعيين شده است. همچنين كيفيت آثار و اجراي آنها نيز در قيمتشان موثر بوده است.
او با اشاره به استقبال مردم از كتاب گويا، ادامه داد: در روز اول نمايشگاه كه كارت‌هاي شارژ كتاب گويا پخش شد، حدود دو هزار نفر connect شدند و اكنون اين تعداد به 20 هزار نفر رسيده است. به همين دليل مجبور شديم سه بار پهناي باندمان را افزايش دهيم.
هرچند مسئولان كتاب گويا مدعي افزايش پهناي باند هستند هنوز در برخي از موارد امكان مراجعه به سايت و دانلود كتاب مورد نظر نيست.
يكي از دلايل استقبال مردم از كتاب گويا در طول برگزاري نمايشگاه، توزيع رايگان كارت‌هاي شارژ آن است كه اگر مسئولان اين طرح بتوانند از آن به‌خوبي حمايت كنند و سطح سرويس دهي خود را افزايش دهند تا كسي از ارائه اين سرويس ناراضي نباشد در آينده نزديك استقبال خوبي از اين نوع كتاب‌ها خواهد شد.
او به بخش تست گويندگي در غرفه ايران صدا اشاره كرد و گفت: براي اولين بار در دنيا، يك كتاب با صداي دو هزار نفر خوانده شده است.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن