تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب كلمات چهار حرفي منتشر شد/كتاب پول و قانون جذابيت اثر ديگري از هيكس منتشر شد/كتاب الكساندرو الستاريا اثر شان سا و هانتر منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: كتاب كلمات چهار حرفي منتشر شد/كتاب پول و قانون جذابيت اثر ديگري از هيكس منتشر شد/كتاب الكساندرو الستاريا اثر شان سا و هانتر منتشر شد
كتاب كلمات چهار حرفي اثر مايكل آرنوت منتشر و وارد بازار جهاني كتاب شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آمازون، اين كتاب در 240 صفحه و به سبك داستاني و كمدي منتشر شده است. مايكل آرنوت در اين كتاب به راز موجود در كلمات و كنار هم قرار گرفتن حروف اشاره مي كند. او در نوشتن كتابش از تجربه هاي افراد مختلفي بهره برده، مخصوصا آنهايي كه در طرح جدول ها فعاليت مي كنند. او به نوعي شخصيت مطرحي در بين گروه هاي سني جوان و نوجوان به حساب مي آيد.

همچنين، كتاب تار موي كج اثر كمدي وارن اليس منتشر شد. اين كتاب در 280 صفحه منتشر شد و اثر وارن اليس، نويسنده و كمدين مطرح آمريكايي است.

موضوع داستان شخصيت مايكل مك گيل است كه به نوعي راوي كتاب نيز است. او در اوايل داستان به طور تصادفي با يك نيروي ارتش آمريكا برخورد مي كند كه حوادث داستان از آنجا آغاز مي شود او مدتي به دلايل مختلف از ديد ارتش مخفي شده و گويا او يك رازي را فهميده كه نبايد پخش شود.

او در ادامه درگير يك سري قتل زنجيره اي مي شود و به كلي پايش در جريان هاي سياسي باز مي شود.

****كتاب پول و قانون جذابيت اثر ديگري از هيكس منتشر شد

همچنين، اين كتاب مخاطبان و خوانندگان را به يادگيري نحوه جذب سلامتي و شادي تشويق مي كند. اين اثر در 288 صفحه و به سبك آموزشي و پژوهشي منتشر شده و به صورت آنلاين در سطح جهان فروخته مي شود نويسنده كتاب جري هيكس خود به آموزش نحوه عملكرد شخصيت هاي هم در راه سبك موقعيت مي پردازد او در اين عرصه از آبراهام ياد مي كند او دو عامل تاثيرگذار در قانون جذب را مطرح مي كند كه يكي اقتصادي و ديگري فيزيكي هستند.

او مي گويد: اين كتاب نماي روشني از جنبه هاي زندگي را نشان مي دهد و افراد را راهنمايي مي كند تا شرايط زندگي خود را كنترل كند. ضمنا كتاب جانشيني اثر ليزا بلك نويسنده پرفروش مطرح انگليسي منتشر شد.

او در اين كتاب از تجربه همكاران قديمي و مشهورش كتي ريچس و جفري ديور بهره مي گيرد اين دو از رمان نويسان مشهور انگلستان بوده اند.

نويسنده ليزا بلك اين كتاب را به سبك يك رمان داستاني منتشر كرد. داستان از يك روز صبح آغاز مي شود كه دانشمندي به نام ترزا به يك صحنه جنايت فرستاده مي شود تا موقعيت جنايت و قتل را بررسي كند.

جنايت، قتل مردي است كه در جلوي خانه اش از ناحيه سر به قتل رسيده است. اين واقعه اگرچه شروع خوبي براي روز دانشمند بود اما وقايع عجيب آن روز خود موضوع داستان را نيز تشكيل داده است.

**** كتاب الكساندرو الستاريا اثر شان سا و هانتر منتشر شد

اين كتاب در 245 صفحه و به سبك تاريخي منتشر شده است. در اصل كتاب خلق زندگي دوباره دو تن از قانون گذاران مشهور دنيا را شامل مي شود. شان سا نويسنده اول كتاب سعي دارد تا تاريخ را در كتابش دوباره تكرار كند. او همه جزئيات را مطرح كرده و از تك تك اعمال و رفتارهاي دو قانون گذار مذكور سخن گفته است او الكساندرو التساريا را از تاثيرگذار ترين تاريخ معرفي مي كند. او نامي از شاه فليپ نيز به ميان آورده است. او پدر الكساندرو بود.

گفتني است، مبحثي از كتاب را جنگ طولاني بين تمدن هاي غرب و شرق تشكيل مي دهد.

به علاوه كتاب راز زندگي جوز فينا؟ منتشر شد اين كتاب اثر كارولي اركليسون است كه در مورد همسر ناپلوئون بناپارت نوشته شده است. كتاب تا حدي جنبه تاريخي دارد و به سبك رمان به رشته تحرير درآمده است.

نويسنده كتاب از نويسندگان پرفروش بريتانيا مطرح مي شود. نويسنده از كتاب خاطرات پنهان ماروسي آنوتي همسر آخر هنري هفتم نيز برداشت هايي كرده و رمان خود را در مورد جوزفين بناپارت همسر ناپلئون به بازار كتاب ارائه داده است.

جوزفينا در جزيره كارائيب متولد شده بود در جواني آرزوي اين كه همسر مردي قدرتمند شود را در سر داشت و در نهايت نيز با يكي از قدرتمندترين مردان زمان خود ناپلئون ازدواج كرد اما زندگي اش تنها خطر و تهديد هدايت مي كرد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5015]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن