تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820230408




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوکيا E60 (3)


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
نوکيا E60 (3)
نوکيا E60 (3)     دفترچه تلفن E60 نيز مانند تمام تلفن های Symbian به راحتی می تواند با کامپيوتر هماهنگ شود . نوکيا E60 يک log ثبت تماس بسيار خوب دارد و از آن برای ارتباطات و انتقال های داده نيز استفاده می شود . اين log دارای ظرفيت 30 ثبت می باشد و می تواند تماس های اخير انجام گرفته توسط تلفن را نشان دهد . log تماس های تلفن به سه نوار تقسيم می شود : تماس های ارسالی ، دريافتی و ناموفق . اطلاعات کلی در مورد مدت زمان تماس و داده انتقال داده شده نيز ذخيره می شود .

پيام مربوط به تماس های ناموفق

نوار تماس های ناموفق



نوار تماس های ارسالی لوگ   پيام :   منوی پيام رسانی تلفن ، متفاوت از ساير تلفن های Symbian نوکيا نيست . آن دارای يک صندوق پستی برای تمامی پيام های دريافتی بجز Email است و هنگامی که ويرايشگر را فعال می کنيد ، نوع پيامی که می خواهيد ايجاد کنيد را سوال می کند .







منوی پيام صندوق پستی خواندن SMS نوشتن SMS   ويرايشگر SMS همانند مدل های قبلی است ، شمارشگر کاراکتر و تعداد پيام های ارسالی را نشان می دهد . امکان استفاده از فرهنگ لغت T9 نيز فراهم شده است . ويرايشگر تا 6 خط را با هم نشان می دهد . نوار Email بسيار جالب است . نوکيا E60 از پروتوکل های POP3 و IMAP استفاده می کند . تلفن ، Email 10 را در ليست Inbox نشان می دهد . Email client جديد است .







صندوق پستی email خواندن Email مشاهده پيوست نوشتن email   موسيقی :   نوکيا E60 دارای يک Music player است که از اکثر فرمت های موسيقی پشتيبانی می کند . player دارای يک equalizer داخلی است و صدای خوب و واضحی ايجاد می کند . اما نوکيا E60 در درجه اول يک تلفن کاری است . و بيشتر کاربران آن علاقه ای به گوش دادن به موسيقی ندارند . امکان پخش موسيقی در زمينه نيز وجود دارد .





پخش موسيقی equalizer پخش موسيقی در زمينه   در صفحه نمايش Stand by فعال ، آهنگ ، زير رويدادهای تقويم نشان داده می شود . نوکيا E60 دارای يک Flash player و يک Real player می باشد و می تواند فيلم را نيز پخش کند . ساير امکانات :   آيفون و بلندگوی اصلی تلفن در طول مکالمات ، صدای واضح و بلندی ايجاد می کنند . ويبره نرمال است و در هر شرايطی احساس می شود . هنگامی که شخصی با شما تماس می گيرد ، تلفن تصوير و نام او را نشان می دهد . E60 حتی تصوير تلفن ( منزل ، محل کار و غيره ) را در صورت ثبت شدن در دفترچه تلفن ، نشان می دهد . اين تلفن از GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، UMTS ، PTT ، بلوتوث ، مادون قرمز و USB پشتيبانی می کند . نوکيا E60 با بلوتوث 1.2 کار می کند ، که از پروفايل های بسياری پشتيبانی می نمايد . اما متاسفانه پروفايل A2DP در ميان آنها نيست که به موجب آن استفاده از هدست بلوتوث استريو با تلفن امکان پذير نمی باشد . تلفن از طريق Wi-Fi ، USB يا بلوتوث با چاپگر ارتباط برقرار می کند . ارتباط USB فقط با کابل رايج USB ايجاد می شود زيرا نوکيا E60 دارای پورت USB نرمال نمی باشد . انتقال سريع داده از طريق GPRS ، EDGE يا UMTS نسل سوم بکار گرفته می شود . در صورت استفاده از ارتباط Wi-Fi نياز است که نزديک يک صفحه لمسی Wi-Fi باشيد . شما می توانيد تلفن را تنظيم کنيد تا بطور اتوماتيک چنين صفحاتی را پيدا کرده يا به آنها مرتبط شويد ، يا اينکه می توانيد بطور دستی آنها را جستجو نمائيد . پس از برقراری ارتباط ، E60 بطور اتوماتيک يک مرکز دسترسی برای صفحه لمسی ايجاد می کند و از باند گسترده اينترنتی خود استفاده می نمايد . سرعت ارتباط به فاصله از صفحه و فراهم کننده سرويس بستگی دارد . سيگنال آن نيز بصورت شدت سيگنال شبکه نشان داده می شود . منبع:www.irmob.com /ن  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 470]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن