تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه ريزي و لزوم ابتكار از وظايف مهم سال87 شهرداريهاست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برنامه ريزي و لزوم ابتكار از وظايف مهم سال87 شهرداريهاست
بندرعباس - خبرگزاري مهر: معاون عمراني استانداري هرمزگان لزوم بكارگيري ابتكار و نوآوري در انجام خدمات شهري توسط شهرداريها را به عنوان نياز اساسي و سرلوحه برنامه هاي سال 87 توسعه شهرها عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در جاسك، احمد صادقي عصر روز گذشته در نشست شهرداران سراسر هرمزگان در فرمانداري جاسك افزود: سال 87 با تاكيد رهبر معظم انقلاب به عنوان سال نوآوري و شكوفايي نام گذاري شده و شهرداران در جامه عمل پوشانيدن به كلام رهبر انقلاب مي توانند نقش جدي ايفا كنند.

وي گفت: مديريت شهرها نيازمند به ابتكار و نوآوري در اصول و اجرا دارد و بايد همه شهرداريهاي هرمزگان در سال 87 در مسير ارائه خدمات به مردم روشها و سازو كارهاي نو را بررسي و اعمال كنند.

صادقي به خدمات ارائه شده از سوي شهرداريها طي چند سال اخير به عنوان سالهاي شاخص در ارائه خدمات شهري به شهروندان نام برد و گفت: مديريت شهرداريها نبايد صرفا حوزه جمع آوري زباله و آسفالت معابر را شامل شود بلكه بايد تلاش كنيم تا فرهنگ سازي را در دل كارهاي شهرداري به جمع مردم برده و برخي عادت هاي غلط را اصلاح كنيم.

معاون عمراني استانداري هرمزگان از شهرداريها خواست با توجه به آغاز فصل گرما نسبت به اعمال نظارت بيشتر بر سامانه هاي حمل و نقل درون شهري اقدامات ويژه كنند تا شاهد رفع مشكلات مردم در شهرستانهاي مختلف استان باشيم.

در بخش ديگري از نشست شهرداران سراسر هرمزگان محمود محمود پورشهردار جاسك با ارائه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در اين شهرستان پرداخت و گفت: احداث ساختمان جديد آتش نشاني، بهره برداري از بازارجه ماهي فروشان جاسك و اصلاح معابر درون شهري جاسك از اولويت هاي شهرداري جاسك در نظر گرفته شده كه طي سال 87 به صورت جدي در خصوص انجام آنها برنامه ريزي خواهيم كرد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن